Grupa Maspex

Już w najbliższy wtorek – dzień przed wylotem do Soczi – towarzyskim spotkaniem z Litwą reprezentacja Polski zakończy kolejny etap przygotowań do rosyjskiego mundialu. Mecz z sąsiadami zza wschodniej granicy będzie jednocześnie zwieńczeniem XVIII edycji organizowanego przez PZPN turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. 12 czerwca na trybunach PGE Narodowego zasiądą bowiem triumfatorzy tych rozgrywek, którzy dzień wcześniej spotkają się również z naszymi kadrowiczami, a także obejrzą ich trening.

Na czas zbliżających się piłkarskich emocji, Lubella wprowadza do sprzedaży limitowaną nowość – Lubella Kulko-Piłki to płatki zbożowe o wyjątkowym truskawkowo-waniliowym smaku. 

TIGER przenosi kampanię o epickich zwycięstwach na produkty, wprowadzając dwa nowe warianty EPIC i WIN. Latem potrzebujemy jeszcze większej dawki energii, która doładuje nas w okresie wzmożonej aktywności i większej ilości wrażeń. Właśnie dlatego na najbliższe miesiące TIGER rozszerza ofertę MAX i wprowadza aż dwie limitowane nowości – każda o unikalnym owocowym smaku, każda o zwiększonej dawce kofeiny.

A gdyby tak połączyć wodę i naturalny sok owocowy w jednym napoju? Tymbark już się nad tym nie zastanawia, bo wprowadził ten pomysł w życie. Najnowsza kampania tłumaczy, jakie to proste. Tymbark H2Owoc to i woda, i sok owocowy – bez dodatku cukru. Zdrowie i owoce – bez słodzików. Orzeźwienie i smak – bez konserwantów.

Czy gotowy sos może być w użyciu jeszcze wygodniejszy? Łowicz sprawia, że tak. Kolejna nowość to propozycja, która zachwyci każdego, kto ceni niezawodną jakość, a zarazem oszczędność czasu. Dzięki nowym sosom z mięsem gotowanie stanie się jeszcze prostsze!

20 tysięcy Internautów zaangażowało się w świąteczną zbiórkę Tymbarku i oddało swoje ProfiLOVE na spełnienie dziecięcych marzeń. Wspólnie z fanami, marka uzbierała w rekordowym czasie 100 tys. Zł. Po tym sukcesie, Tymbark kontynuuje akcję – wciąż przekazuje 5 zł za każdą zmianę zdjęcia na Facebooku i chce przekazać dla Akademii Przyszłości jeszcze więcej.

Nowa kampania Kubuś Waterrr pokazuje , że Kubuś ma w ofercie produkty odpowiadające na ich potrzeby - za pomocą zabawnego spotu opowiada rodzicom o zaletach Waterrra. Najnowsza reklama poświęcona jest bezkonkurencyjności korka niekapka. 

Krakus w nowej kampanii telewizyjnej przypomina o wygodnym rozwiązaniu, które sprawdzi się w każdej kuchni. Spot pokazuje konsumentom, jak można radzić sobie z gotowaniem dzięki płynnym Koncentratom bulionów Krakus, które sa szybkim w zastosowaniu rozwiązaniem. 

Płatki mleczne Mlekołaki powstają z pełnoziarnistej mąki pszennej. Lubella oferuje je w różnych kształtach i smakach: Choco Kulki, Choco Muszelki, Miodo Kółka i inne.

Lemoniada Kubuś Play! Łączy orzeźwienie z letnimi smakami. W tym sezonie producent wprowadza dwa nowe smaki – cytryna-truskawka i cytryna-limonka. Lemoniady są propozycja skierowaną do dzieci, mają kolorowe etykiety, na których znajdują się grafiki z symbolami polskich miast. 

Strony

X

Przeczytaj również