Eti

Ruszyła trzecia już odsłona działań promocyjnych czekoladowych batoników Wanted. Wprowadzeniu nowych produktów towarzyszyć będą działania reklamowe w telewizji, digitalu oraz aktywacje konsumenckie pod wspólnym hasłem „Wybierz smak swojego buntu!”.

ETi, popularny producent słodyczy działający w ponad 40 państwach na świecie, podsumowuje pierwszy rok obecności w Polsce. Od wejścia na lokalny rynek firma wprowadziła produkty w czterech różnych kategoriach, rozpoczęła współpracę ze znanymi sieciami handlowymi oraz z sukcesem przeprowadziła szerokie kampanie marketingowe swoich flagowych produktów.

12 listopada ruszyła świąteczna kampania ETi Puf. Obejmie ona 3 obszary działań: TV, VOD i social media. Słodkie przekąski zaprezentują się w drugiej w tym roku odsłonie telewizyjnej z nową, świąteczną piosenką. Polskie dzieci pokochały rapujące Pufki podczas poprzedniej, letniej kampanii, więc ETi Polska postanowiło iść za ciosem i promować ciastka jako idealny dodatek do każdego świątecznego prezentu.

X