Delecta

To podobno niej angielscy lotnicy zawdzięczali podczas wojny swoją niezwykłą skuteczność w namierzaniu samolotów wroga. Plotka głosiła bowiem, że poprawia wzrok. Choć mit ten został niedawno obalony, nie sposób odmówić jej mnóstwa innych właściwości zdrowotnych. O czym mowa? Oczywiście o marchewce.

Podłużne ciasto ptysiowe wypełnione bitą śmietaną, kremem bezowym, kremem russel lub śmietankowym. Często dodatkowo pokryte czekoladą bądź toffi. Ekler, eklerek lub eklerka – bez względu na nazwę, deser ten cieszy się popularnością niezależnie od szerokości geograficznej. Teraz za sprawą marki Delecta, będzie można spotkać go również w każdym polskim domu.

Delecta, producent deserów, mieszanek, przypraw oraz dodatków do domowego wypieku ciast, promuje obecnie swoje sztandarowe, jesienne produkty – babeczki marchewkowe i dyniowe, do samodzielnego wypieku. Kampania promocyjna obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji, jak również konkurs w social mediach marki i działania PR, dedykowane tym produktom.

Muffiny, które są jednym z ulubionych przysmaków w krajach anglojęzycznych, od dobrych kilku lat zyskują na popularności również w Polsce. Proste w przygotowaniu ciastka z dodatkami, zarówno słodkimi, jak i wytrawnymi, sprawiają, że można je jeść niemalże na okrągło. Ale, żeby nie było nudno marka Delecta, we wrześniu tego roku wprowadziła do swojej oferty przewrotną nowość muffiny „na kwadratowo”.

Marek Moczulski został wyróżniony statuetką w konkursie Orły „Wprost” dla Lidera Biznesu. Doceniony został wkład Prezesa Zarządu Grupy Bakalland w kształtowanie rynku spożywczego w Polsce, a także sukcesy eksportowe marek Bakalland i Delecta.

Delecta wprowadza do oferty waniliowe Babeczki XXL – megapakę 24 babeczek do domowego wypieku. To pierwsza na rynku tak duża porcja babeczek, która stanowi idealne rozwiązanie na rodzinną imprezę, urodzinowe przyjęcie czy świąteczny podwieczorek.

Decyzją konsumentów Delecta została wyróżniona tytułem Superbrands 2018 w XII. edycji  niezależnego badania marek w Polsce. W projekcie przebadano blisko 2 tys. marek. Laureatów wskazało ponad 10 tys. respondentów.

Delecta rozbudowuje linię ciast premium, wprowadzając na rynek Babeczki Brownie w dwóch wariantach – mocno czekoladowe i karmelowe z czekoladą. To pierwsze na rynku mieszanki do samodzielnego przygotowania klasycznego amerykańskiego wypieku w formie babeczek.

Delecta wprowadziła nową linię produktów „Z serca natury”. Są to produkty z tzw. „czystą etykietą”, ze szlachetnymi składnikami, oparte na polskich surowcach. 

Od początku października Delecta ruszyła z nową kampanią reklamową „Powiedz to na słodko”. Spoty reklamowe promujące babeczki nadziane, budynie aksamitne, cukier wanilinowy i posypki do dekoracji z linii Decorada, wyświetlane będą w serwisach VOD. 

Strony

X

Przeczytaj również