Carrefour Polska

Na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy Carrefour znacznie zwiększył tempo rozwoju modelu ajencyjnego, otwierając w stolicy aż 9 nowych sklepów ajencyjnych z logo Carrefour Express convenience i zaoferował nowy model współpracy w największych polskich miastach.

Bieg o długości 21 km, krótsza pętla 10 km lub bieg połączony z Nordic Walking – to dystanse, na których sprawdzą się uczestnicy 10. Półmaratonu Bytomskiego, jednej z największych imprez biegowych na południu Polski. Zawodnicy rozpoczną zmagania w najbliższą niedzielę, 15 września. Z myślą o promocji aktywnego stylu życia, półmaraton wspiera Carrefour Polska.

Carrefour Polska jest jednym z wystawców Międzynarodowych Targów Żywności Warsaw Food Expo, które od 24 do 26 maja odbywają się w Międzynarodowym Centrum Targowo-Kongresowym Ptak Expo w Nadarzynie. Na stoisku sieci można zapoznać się ze szczegółami strategii Transformacji Żywieniowej, a także nawiązać współpracę w zakresie dostaw produktów świeżych i ekologicznych do sklepów sieci.

Carrefour rozpoczyna spotkania z klientami pod nazwą „Porozmawiajmy o jakości”. Pierwsze z nich odbyło się 17 maja w hipermarkecie Carrefour Arkadia. Osoby, które odwiedziły sklep, mogły skorzystać m.in. z profesjonalnych porad dietetycznych.

Dyrektor handlowy Carrefour Polska zmarł kilka dni temu. Był związany z polskim odziałem francuskiej sieci handlowej od 2002 r.

Carrefour Polska został partnerem wyjątkowego koncertu francuskiej Orchestre d’Auvergne, który odbędzie się 4 maja w budynku NOSPR w Katowicach. Muzycy wystąpią dla śląskiej publiczności po raz pierwszy.  Carrefour zaangażował się we wsparcie tego ciekawego wydarzenia kulturalnego w ramach strategicznego partnerstwa z Instytutem Francuskim.

26 kwietnia br. w siedzibie Business Centre Club w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu „Firma Dobrze Widziana”. W gronie laureatów znalazł się Carrefour Polska, który już po raz kolejny został doceniony za działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

Carrefour Polska podpisał 24 kwietnia br. specjalne kontrakty farmerskie z siedmioma polskimi producentami warzyw i owoców. Jest to ważny element wdrażania strategii Transformacji Żywieniowej przez Carrefour. Umowy zagwarantują wysoką jakość warzyw i owoców dla klientów sieci oraz stabilność współpracy dla obu stron.

Carrefour od 2014 r. realizuje kampanię „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu m.in. zachęcenie klientów, partnerów biznesowych i pracowników sieci do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych. W ramach kampanii Carrefour proponuje swoim klientom świeże owoce i warzywa oraz przepisy na zdrowe przekąski i koktajle.

Carrefour Polska został sponsorem mobilnego muzeum Tour de Pologne. Uroczyste otwarcie wystawy nastąpiło podczas targów Bike Expo na stadionie PGE Narodowy. Od kwietnia do października 2018 r., w ramach cyklu Roadshow, muzeum odwiedzi 10 miast i przybliży ich mieszkańcom oraz klientom sieci 90-letnią historię wyścigów kolarskich w Polsce.

Strony

X