Carrefour

Carrefour przygotował rozbudowaną ofertę na 1 września, która zawiera nie tylko artykuły szkolne, ale także akcesoria biurowe oraz tekstylne. W sklepach trwa specjalna promocja „Szkolna Wyprawka, do wyboru, do koloru”

Carrefour, z myślą o ochronie środowiska i ograniczeniu zmian klimatu, podjął globalny wysiłek na rzecz zmniejszenia emisji CO2 do atmosfery. Ważnym projektem realizowanym w tym obszarze jest wdrażanie proekologicznych rozwiązań w sklepach, takich jak przyjazny środowisku system chłodniczy, innowacyjna instalacja geotermalna, czy energooszczędne oświetlenie LED, które działa już w blisko 80% sklepów Carrefour Polska.

Carrefour Polska ponownie został sponsorem głównym Tour de Pologne. Tegoroczna, jubileuszowa 75. edycja wyścigu wystartuje 4 sierpnia z Rynku Głównego w Krakowie. Kolarzy i kibiców, na wszystkich etapach zmagań wspierać będzie ekipa Carrefour, która przygotowała dla nich nie tylko rowerowe atrakcje.

Sprzedaż francuskiej sieci w Polsce w II kwartale br. wyniosła 494 mln euro. To o 0,9% mniej niż przed rokiem. Wzrosła natomiast sprzedaż LFL, która zwiększyła się o 2,3%.

Do dyspozycji klientów białostockiej Galerii Zielone Wzgórze oddana została strefa pełna literatury. Na jednej ze ścian w pasażu galerii powstała wirtualna biblioteka stworzona we współpracy z portalem publio.pl. W strefie znajduje się także biblioteka bookcrossingowa, w której Carrefour Polska udostępnia książki klientom.

Carrefour Polska stale ulepsza i rozwija Uproszczony System Znakowania Wartością Odżywczą (SENS). W tym celu wśród klientów sieci przeprowadzone zostało badanie dotyczące widoczności i zrozumienia oznaczeń. Jego wyniki posłużą do dalszego rozwoju systemu, a omówione zostały podczas Komitetu Naukowego SENS.

Po sukcesie zeszłorocznych pokazów filmowych, jakie odbyły się w ramach cyklu pt. „Samochodowe kino letnie”, Carrefour Polska – właściciel i zarządca sieci centrów handlowych – ponownie zaprasza na wakacyjne spotkanie z kinowymi hitami. Wakacyjna atrakcja odbędzie się na parkingach galerii handlowych. Pierwsze pokazy filmowe już w najbliższy piątek.

Francuski Carrefour  i brytyjskie Tesco poinformowały o nawiązaniu globalnej współpracy. Dzięki temu będą mogły one zaproponować swoim klientom niższe ceny, co ma pomóc skuteczniej konkurować z dyskontami.

1 lipca 2018 r. stanowisko dyrektora generalnego Carrefour Polska objął Christophe Rabatel. To menedżer z wieloletnim doświadczeniem w obszarach finansów i handlu. Karierę zawodową rozpoczął w 1995 r. w Deloitte, pracując w oddziałach w Paryżu i Montrealu. Z Grupą Carrefour związany jest od 14 lat. 

Carrefour Polska został sponsorem głównym cyklu wydarzeń kolarskich Roadshow. Najbliższe wydarzenie odbędzie się w weekend 30 czerwca-1 lipca br. w Chorzowie, na parkingu przed Galerią AKS. Sport, edukacja i zabawa, wyjątkowe Muzeum Tour de Pologne oraz „weekend zniżek” to główne atrakcje, jakie czekają na odwiedzających.

Strony

X