Carrefour

Czterech rolników pochodzących z regionu województwa łódzkiego bierze udział w projektach grantowych mających na celu wsparcie rozwoju lokalnej produkcji ekologicznej. Inicjatywy realizowane są przez Fundację AgriNatura oraz Społeczny Instytut Ekologiczny, a środki na ich realizację zapewniła Fundacja Carrefour.

Z bogatej oferty pierwszego w Kielcach supermarketu Carrefour mogą już skorzystać klienci Galerii Korona. W ofercie znajduje się ponad 15 tys. artykułów, w tym szeroki wybór produktów świeżych oraz dostępnych w ramach konceptu Zdrowa Półka. Sklep prowadzony jest w modelu franczyzowym. Supermarket ma powierzchnię 1350 mkw.

W 2018 r. Carrefour Polska poszerzył portfolio supermarketów franczyzowych o 8 sklepów. Taka forma współpracy to nowy kierunek rozwoju dla sieci, a także odpowiedź na potrzeby przedsiębiorców, którzy są zainteresowani prowadzeniem w modelu franczyzowym sklepów większych niż format convenience.

Carrefour przyspiesza proces digitalizacji współpracy z dostawcami w Polsce. Do końca 2019 r. sieć zamierza zrezygnować z tradycyjnych kart produktowych i całkowicie zastąpić je elektroniczną wymianą danych przez GDSN. Aby wesprzeć ten proces, wspólnie z GS1 Polska, firma uruchomiła specjalny program wsparcia dla 100 dostawców, którzy rozpoczną wdrożenie systemu Globalnej Synchronizacji Danych w lutym tego roku.

Carrefour podejmuje kolejne działania realizując cele programu Act For Food. W wybranych sklepach sieci klienci znajdą specjalną strefę „Małego Farmera” z ekologicznymi produktami dla dzieci.

Carrefour Polska w 2018 r. otworzył ponad 100 nowych sklepów franczyzowych. Na utrzymanie wysokiego tempa rozwoju ostatnich lat wpłynęły m.in. dynamiczna ekspansja, dywersyfikacja modeli franczyzowych, a także wdrożenie innowacyjnej oferty oraz usług okołozakupowych.

Grupa Carrefour opublikowała wyniki finansowe za 2018 r. Sprzedaż grupy w ubiegłym roku osiągnęła poziom niemal 85 mld euro i była niższa o 3,1% od wyników z 2017 r. W ubiegłym roku zanotowano jednak wzrost sprzedaży L4L o 1,4%.

Klienci warszawskiego Centrum Handlowego Skorosze mogą od 18 grudnia skorzystać z bogatej oferty supermarketu Carrefour. W sklepie znalazło się ponad 12 tys. artykułów, w tym szeroki wybór produktów dostępnych w ramach konceptu Zdrowa Półka. Zaprojektowany według najnowocześniejszych trendów supermarket zajął powierzchnię ponad 1100 mkw.

Carrefour Polska uruchomił w swoich franczyzowych sklepach convenience kolejną innowację – mini-kasy samoobsługowe. Po pozytywnie zakończonych testach nowe rozwiązanie pojawiło się już w wybranych pomarańczowych sklepach Carrefour Express w Warszawie i Gdańsku. Na początku przyszłego roku sieć planuje wprowadzenie kas samoobsługowych do kolejnych  20 lokalizacji.

Sklepy Carrefour dołączyły do ogólnopolskiej zbiórki Caritas „Tak, Pomagam!”. W ramach tej inicjatywy 7 i 8 grudnia w hipermarketach i supermarketach sieci można spotkać wolontariuszy Caritas zachęcających do przekazania produktów i wsparcia osób potrzebujących przed zbliżającymi się świętami.

Strony

X