Carrefour

Sklepy Carrefour dołączyły do ogólnopolskiej zbiórki Caritas „Tak, Pomagam!”. W ramach tej inicjatywy 7 i 8 grudnia w hipermarketach i supermarketach sieci można spotkać wolontariuszy Caritas zachęcających do przekazania produktów i wsparcia osób potrzebujących przed zbliżającymi się świętami.

Carrefour Polska rozwija sieć swoich sklepów franczyzowych na stacjach paliw. Firma nawiązała właśnie współpracę z kolejnymi partnerami i na przestrzeni ostatnich dwóch miesięcy otworzyła 13 nowych sklepów na terenie całego kraju. Carrefour planuje dalszy rozwój w tym segmencie.

Grupa Carrefour zobowiązała się, że do 2022 r. zredukuje masę opakowań marki własnej o 5% w stosunku do 2017 r.

Ponad 80 sklepów Carrefour Polska włączyło się w Świąteczną Zbiórkę Żywności, którą organizuje Federacja Polskich Banków Żywności. W najbliższych dniach w sklepach sieci będą wolontariusze zbierający żywność dla potrzebujących.

Koalicję powołano pod patronatem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, zainicjowana została przez instytucje, które łączy idea rozwoju rynku bio w Polsce. Członkami założycielami są przedstawiciele Carrefour Polska, Polskiej Izby Żywności Ekologicznej, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego oraz stowarzyszenia EKOŁAN. Celem działania Koalicji będzie podjęcie inicjatyw prowadzących do budowy rynku żywności bio i wdrożenie rozwiązań wspierających rozwój tego rynku w Polsce.

Otworzyć serce i przekazać produkty na Święta Bożego Narodzenia dla osób starszych – taki cel przyświecał akcji „300 paczek dla seniorów”. W inicjatywę Fundacji „Prometeusz dla Seniorów” włączył się supermarket Carrefour przy ul. Powsińskiej 31 w Warszawie. W weekend w sklepie odbyła się zbiórka produktów, z których zostaną przygotowane paczki dla podopiecznych fundacji.

W Pruszkowie otwarto supermarket Carrefour. Zlokalizowany w galerii Nowa Stacja sklep oferuje ponad 12 tys. produktów oraz nowoczesne rozwiązania handlowe. Zaprojektowany według najnowocześniejszych trendów supermarket Carrefour zajmuje powierzchnię ponad 900 mkw.

Do 30 listopada kupujący na platformie Carrefour.pl będą mogli skorzystać z opcji darmowej dostawy. Promocją zostało objętych ponad 20 tysięcy różnych produktów niespożywczych z oferty sieci oraz zewnętrznych sprzedających, którzy współpracują z Carrefour w modelu marketplace.

Czarny Piątek, czyli handlowe święto promocji i rabatów, zawita w listopadzie do sklepów sieci Carrefour. Wyjątkowe okazje dostępne będą dla klientów sklepów stacjonarnych oraz sklepu internetowego Carrefour.pl nie tylko w jeden piątek, ale przez kilkanaście dni w miesiącu.

Przejęcie części sklepów przez kolejnego branżowego inwestora to jeden z elementów planu restrukturyzacji sieci Piotr i Paweł, który konsekwentnie wdrażany jest przez zarząd spółki. Objęta postępowaniem sanacyjnym sieć intensywnie realizuje strategię przywrócenia rentowności wszystkich sklepów. Docelowy model zakłada pozostanie około 70 sklepów w upmarketowych  lokalizacjach, istotnych dla Piotra i Pawła.

Strony

X