Black Friday

Sieć drogerii Hebe przygotowała wyjątkową promocję – Black Friday potrwa cały tydzień. Już od 25 aż do 30 listopada (a na hebe.pl do 1 grudnia br.) ponad 1000 produktów wielu marek z oferty drogerii będzie można kupić z 40% i 50% rabatem.

Użytkownicy największych na rynku aplikacji agregujących promocje gazetkowe zwiększyli swoją aktywność w kwestii poszukiwania fraz dotyczących Czarnego Piątku. W porównaniu do zeszłego roku nastąpił ogromny wzrost, bo o blisko 80%. W br. hasło „Black Friday” było wyszukiwane prawie trzykrotnie częściej niż rok temu. W ub. roku było na 4. pozycji, a w tym – na 1. Najbardziej aktywni okazali się konsumenci w dużych miastach.

Sieć Kaufland przygotowała dla swoich klientów wyjątkową ofertę z okazji Black Friday. Obniżki cen dochodzą nawet do 80% i dostępne są przez cały tydzień.

Black Friday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. W Polsce widać już pierwsze efekty wyprzedażowych działań marketingowych. Obecnie już 60% polskich konsumentów twierdzi, że spotkało się wcześniej z określeniem Black Friday czy Czarny Piątek. To znaczny wzrost w porównaniu z ubiegłorocznymi deklaracjami, kiedy znajomość tego pojęcia deklarowało zaledwie 30% Polaków.

Black Friday w tym roku to piątek, 23 listopada. Co piąty Polak przyznaje, że lubi to święto zakupów. Jego miłośnikami są zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Najczęściej jednak osoby młode – do 34. roku życia – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

W tym roku Czarny Piątek przypada 23 listopada – sklepy przygotowują się do rozpoczęcia maratonu zakupów świątecznych i wyprzedaży. Handlowcy zastanawiają się co zrobić, żeby skutecznie przyciągnąć kupujących. Jak wynika z badania wykonanego na potrzeby raportu Santander Consumer Bank “Polaków portfel własny – kochamy okazje”, w roku 2017 z promocji przygotowanych na Black Friday skorzystało 18% Polaków, natomiast w tym roku planuje to zrobić już co czwarty.

Czarny Piątek, czyli handlowe święto promocji i rabatów, zawita w listopadzie do sklepów sieci Carrefour. Wyjątkowe okazje dostępne będą dla klientów sklepów stacjonarnych oraz sklepu internetowego Carrefour.pl nie tylko w jeden piątek, ale przez kilkanaście dni w miesiącu.

Black Friday, czyli Czarny Piątek, to przypadający na ostatni piątek listopada dzień, w którym obowiązują atrakcyjne wyprzedaże i obniżki cen w sklepach. W tym roku wypada on 24 listopada. Polscy detaliści powoli przenoszą na lokalny rynek tradycję z USA. Z roku na rok do akcji przyłączają się kolejni producenci elektroniki czy odzieży, a także sieci handlowe FMCG. Czy jednak tego rodzaju akcje marketingowe przynoszą faktyczne korzyści, a udział w nich się opłaca?

Wielkimi krokami zbliża się Black Friday, czyli dzień wielkich promocji, obniżek cen oraz zakupowych okazji, które sprawiają, że klienci chętniej i częściej odwiedzają sklepy. W tym roku przypada on na 24 listopada. W Stanach Zjednoczonych jest to święto dla wszystkich handlowców, także w Polsce zyskuje ono coraz większą popularność wśród detalistów oraz ich klientów. 

X