Biedronka

Sieć Biedronka wraz z Fundacją DKMS i firmą Trefl przygotowały akcję promującą ideę dawstwa szpiku kostnego. Od 25 maja w sklepach sieci Biedronka dostępne będą specjalne gry edukacyjne dla dzieci i młodzieży propagujące zdrowy styl życia. Część dochodu z ich sprzedaży zostanie przeznaczona na rejestrację nowych potencjalnych dawców szpiku kostnego w bazie prowadzonej przez Fundację DKMS Polska.

20 maja br. w Rzeszowie rozpocznie się 13. edycja wspólnych obchodów Dnia Dziecka. W ramach rodzinnego świętowania w plenerze organizatorzy przygotowali występy zespołów wokalnych, pokazy taneczne i przedstawienia teatralne, a także dmuchane place zabaw dla maluchów. Pikniki potrwają do 24 czerwca br.

17 maja Biedronka zaprasza na stoisko przygotowane wspólnie z portalem CzasDzieci.pl na Warszawskich Targach Książki. Będzie to okazja do spotkania z Grzegorzem Majchrowskim, autorem bajki o „Nieustraszonym Strachu na Wróble”.

Sieć dyskontów podpisała umowę ze SwipBox, duńskim operatorem maszyn do obsługi przesyłek. W najbliższym czasie ma powstać 300 urządzeń. Zainteresowane współpracą są wszystkie największe firmy kurierskie oraz Poczta Polska.

Znane sieci płacą za swoją popularność próbami podszywania się pod ich marki przez oszustów. W kwietniu sieć Biedronka ostrzegała klientów, że w sieci pojawiły się strony internetowe, których adres i treść sugerują, że zostały stworzone przez firmę, a są w rzeczywistości próbą wyłudzenia danych osobnych. Podobny problem dotknął teraz firmę Rossmann, która zdecydowała się przestrzec klientów przed fałszywymi informacjami, pojawiającymi się w sieci, a wykorzystującymi logo sieci.

Sieć sklepów Biedronka wraz z Colgate-Palmolive Poland włączają się w edukowanie najmłodszych w kwestii pielęgnacji jamy ustnej. Właśnie pojawił się we wspomnianych sklepach zestaw edukacyjny dla dzieci. W komplecie znajdują się: pasta do zębów, szczoteczka do zębów, kalendarzyk mycia zębów oraz ulotka informacyjna.

Ok. 100 studentów będzie mogło uzupełnić wiedzę akademicką o rzeczywiste doświadczenia biznesowe w firmie Jeronimo Martins Polska, będącej właścicielem sieci sklepów Biedronka. Do końca maja trwa rekrutacja do programu praktyk letnich w różnych działach w Biurze Głównym firmy w Warszawie oraz biurach regionu w całej Polsce.

Biedronka wystartowała z nową akcją pod hasłem „Dumni z naszych”, która stanowi preludium przed zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w piłce nożnej. W jej ramach klienci mogą nabyć przygotowany we współpracy z firmą Panini wyjątkowy album z ciekawymi informacjami na temat polskich piłkarzy i historii polskiego futbolu, a robiąc codzienne zakupy w Biedronce, zbierać naklejki do albumu i karty kolekcjonerskie.

Jeronimo Martins podało wyniki sieci Biedronka za pierwszy kwartał. Sprzedaż liczona w złotówkach wzrosła o 11,9% rok do roku, natomiast w euro odnotowano wzrost o 15,6% osiągając poziom 2,92 mld euro. Podtrzymano także plan powiększenia sieci łącznie o 70-80 sklepów w bieżącym roku.

Biedronka, Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i przez kolejne cztery lata będzie wspierać piłkarskie drużyny narodowe. Biedronka pozostaje oficjalnym sponsorem zarówno pierwszej reprezentacji Polski, jak też reprezentacji kobiet oraz kadr młodzieżowych od lat 15 do 21. Na mocy umowy z PZPN sieć jest również Sponsorem Głównym Akademii Młodych Orłów.

Strony

X