Bakalland

Bakalland oraz Egurrola Dance Studio – sieć szkół  tańca założona i prowadzona przez Agustina Egurrolę, łączą siły. Od nowego roku marka Bakalland razem ze swoimi produktami z linii Bakalland BA! dodaje energii tancerzom podczas treningów, a także zawodów i eventów organizowanych przez Egurrola Dance Studio.

Marka Bakalland podjęła współpracę z marką O bag, specjalizującą się w konfigurowanych modnych akcesoriach. Wraz z początkiem roku nabywcy torebek O bag znajdą w środku idealną przekąskę Bakalland z linii „Chwyć&Jedz”. Współpraca marek nawiązuje do różnorodności zarówno torebek, jak i przekąsek, a także propozycji ich wspólnego zastosowania.

Rok 2018 był kolejnym bardzo dobrym dla producentów bakalii. Grupie Bakalland od kilku lat sprzyjają prozdrowotne trendy, zgodnie z którymi konsumenci poszukują pełnowartościowych i naturalnych produktów, takich jak orzechy i suszone owoce, nie traktując ich tylko jako dodatek do kulinariów. Dzięki temu wartość rynku bakalii paczkowanych w tym roku przekroczyła 1,6 mld zł i dynamicznie – w tempie dwucyfrowym – rozwija się kategoria bakalii przekąskowych.

Bakalland odpowiadając na różnorodne, przekąskowe oczekiwania konsumentów, rozbudowuje ofertę nowych przekąsek z linii „Chwyć & Jedz” o kolejne propozycje. Nowości to połączenie bakalii z czekoladą w formie dwóch poręcznych, słodkich mieszanek: Mieszanki studenckiej CHOCO 50g oraz Mieszanki Szkolnej KIDS 50g.

Znana z paczkowanych bakalii firma zmieni właściciela. Jak podaje „Puls Biznesu”, obecny większościowy akcjonariusz grupy Bakalland, czyli fundusz Innova Capital wystawia Bakalland na sprzedaż.

Bakalland rozszerza portfolio dodatków do wypieków o nową propozycję – Masę makową z białego maku o smaku marcepanowym (400g). To pierwsza na rynku masa z miodem wielokwiatowym. Została przygotowana z trzykrotnie zmielonego maku, bez syropu glukozowo-fruktozowego i substancji konserwujących.

Krótsze dni i aura za oknem sprawiają, że chętniej sięga się po produkty, które nie tylko zapewnią słodką chwilę przyjemności tylko dla siebie, ale też sprawią, że miło spędzimy czas w gronie rodziny i przyjaciół. Z tego powodu Grupa Bakalland, zarządzająca markami Delecta i Bakalland, postanowiła zorganizować Jesienny Festiwal Smaków w którym do wygrania jest ponad 5 tys. nagród!

Z roku na rok na mapie Polski pojawia się coraz więcej imprez biegowych, które przeznaczone są zarówno dla amatorów, jak i osób wyczynowo uprawiających sport. 14 października w Krakowie już po raz 5 – ty wystartuje PZU Cracovia Półmaraton Królewski. O wsparcie zawodników zadba marka Bakalland – producent bakalii i batonów, w tym wysokobiałkowych batonów proteinowych dla osób aktywnych.

Zmiana stylu życia sprawiła, że w ciągu dnia coraz częściej sięga się po przekąski, zastępując nimi regularne posiłki. Stąd też oczekuje się od nich smaku, bogactwa witamin i minerałów, ale jednocześnie różnorodności.  Odpowiadając na te potrzeby, Bakalland wprowadza nową, w 100% przekąskową ofertę. Nowa linia bakalii pod hasłem: „Chwyć & Jedz” to bardzo różnorodne propozycje składające się z prażonych ziaren, chrupiących orzechów i bakaliowych mieszanek, zamknięte w poręcznych opakowaniach i przekąskowej porcji na raz.

Czas powrotów do szkoły sprawia, że rodzice szczególna uwagę poświęcają skompletowaniu szkolnej wyprawki czyli również butów i przekąsek do szkoły. By ułatwić to zadanie, producent najlepszej jakości bakalii i batonów Bakalland oraz marka obuwia dziecięcego BARTEK, przygotowały dla klientów niespodziankę. Do każdego zakupu w sklepach BARTEK dodawany jest nowy baton owocowy Bakalland BA! 100% Natury.

Strony

X

Przeczytaj również