bakalie

Zmieniające się w ostatnim czasie trendy konsumenckie zmieniły oblicze rynku bakalii. Obecnie traktuje się je jak zdrową przekąskę, która jest idealną alternatywą dla słodyczy i słonych przekąsek. Konsumenci częściej niż kiedyś zwracają uwagę na skład produktu oraz jego wartości odżywcze. Modna stała się żywność funkcjonalna, której spożycie może mieć pozytywny wpływ na zdrowie i lepsze samopoczucie. W odpowiedzi na te potrzeby marka Moreso stworzyła linię bakalii BIO z certyfikatem zielonego „euro-liścia”

Bakalie są produktem dostępnym niemal w każdym sklepie spożywczym. Ich sprzedaż w ciągu roku różni się w zależności od okresu. Najwięcej kupców znajduje się przy okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia. Centrum Monitorowania Rynku przedstawiło dane dotyczące ich sprzedaży w sklepach małoformatowych. 

Bakalland wprowadza do sprzedaży nową mieszankę bakaliową (żurawina, nerkowiec, migdał). Propozycja odpowiada na potrzeby konsumentów, którzy w codziennej diecie znajdują coraz więcej miejsca dla suszonych owoców i orzechów, doceniając nie tylko zdrowotne, ale również smakowe walory różnych rodzajów bakalii.

Nagroda Złote Laury Konsumenta po raz kolejny została przyznana produktom Helio. Tym razem w kategoriach: bakalie oraz dodatki do ciast.

Owocowa przekąska Bakalland to suszone owoce pakowane pojedynczo - niczym cukierki.  Dzięki takiej formie pakowania owoce na dłużej zachowują jędrność i swój wyjątkowy smak. Do oferty trafią 4 rodzaje bakalii: śliwki, daktyle, morele i figi. Produkty dostępne od początku marca.

Marka Siesta, należąca do portfolio Grupy Colian, odświeżyła szatę graficzną opakowań wszystkich swoich produktów. Bakalie Siesta w nowych torebkach są już dostępne na sklepowych półkach.

W okresie wiosenno-wielkanocnym HELIO skierował do konsumentów zintegrowaną kampanię promującą nowość - linię suszonych owoców bez konserwantów HELIO Natura. Kampania będzie miała wymiar edukacyjny, wpisujący się w wiosenny wzrost zainteresowania tematyką odchudzania, diet i zdrowej żywności.

X