Agros-Nova

20 kwietnia wystartowała kampania reklamowa tegorocznej nowości – Łowicz 100% z owoców Extra Gładki. To unikalna oferta w kategorii produktów dżemowych przygotowana specjalnie dla najmłodszych.

Rosną rynkowe udziały spółki Agros-Nova w kategorii dżemów, syropów i soków owocowych, a wszystko dzięki wzrostom sprzedaży takich marek, jak Łowicz, Fortuna czy Dr Witt. Spółka pozytywnie ocenia perspektywy dla krajowej konsumpcji, jednak ze względu na niewielkie tempo wzrostu (2-3% rocznie) większe szanse na zwiększanie udziałów rynkowych widzi w konsolidacji. W centrum zainteresowania przedsiębiorstwa są firmy, których obroty w ramach jednej marki przekraczają 100 mln zł. 

Ruszyła nowa mobilna kampania reklamowa DrWitt, jednej z najbardziej innowacyjnych marek w portfolio Agros-Nova. To pierwsza tego typu kampania marki DrWitt w Polsce.

We wrześniu Łowicz (Agros-Nova) wprowadza wyjątkową i limitowaną linię sosów, w której znajdą się: węgierskie leczo oraz sos indyjski z curry i kolendrą.

W największych miastach i najczęściej odwiedzanych nadmorskich kurortach, na deptakach i bulwarach oraz w wybranych sieciach handlowych odbyły się degustacje syropów Łowicz (Agros-Nova). Akcja była częścią kampanii promującej syropy z edycji limitowanej syropów na lato.

Z początkiem lipca Fortuna (Agros-Nova) rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową, promującą napoje o wysokiej zawartości soku, bez dodatku cukru. Akcja reklamowa obejmuje wszystkie najważniejsze kanały komunikacji z konsumentem i potrwa do końca wakacji.

Retail is detail. Jest to hasło przewodnie naszych działań Trade Marketingowych, rozumiemy je jako zaproponowanie oferty zgodnej z potrzebami PSD. Bardzo ważna jest personalizacja oferty, czyli jej dopasowanie do potrzeb, formatu sklepu oraz specyfiki konsumenta odwiedzającego dany punkt.

Marka Łowicz kolejny raz przełamuje monotonię na rynku syropów i proponuje konsumentom trzy orzeźwiające połączenia smaków w wersji limitowanej.

Silna konkurencja producentów, nasycony rynek i coraz większa popularność picia wody doprowadziły w ostatnich latach do spadków na rynku soków i napojów owocowych – ocenia Marek Sypek, prezes spółki Agros-Nova. Co ciekawe, w ubiegłym roku największe problemy miały marki najtańsze.

Od kwietnia na sklepowych półkach będzie można znaleźć innowacyjny ketchup Kotlin łagodny 60% mniej kalorii. Ketchup idealny dla osób dbających o linię i zdrowy tryb życia.

X