Jesteś tutaj

Żywiec Zdrój z nutą owoców

W czerwcu br. startuje kampania promująca nową odsłonę linii Żywiec Zdrój z nutą owoców. W kampanii marka podkreśla, że zdrowszy styl życia smakuje lepiej z odrobiną przyjemności –Kampania promocyjna prowadzona będzie w telewizji, OOH, Internecie, w tym w mediach społecznościowych, a także obejmować będzie promocję w wybranych punktach sprzedaży, jak również wsparta będzie działaniami niestandardowymi, w tym obecnością na evencie The Color Run Poland.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Okres jesienno-zimowy to czas, w którym dni stają się coraz krótsze i zaczyna nam brakować światła słonecznego, co sprawia, że tracimy optymizm i pogodę ducha. Aby przełamać szarą codzienność i dać powód do uśmiechu, Żywiec Zdrój Smako-Łyk wprowadza na rynek limitowaną, słoneczną edycję swoich produktów.

W marcu wystartowała nowa kampania Żywiec Zdrój® niegazowany. Marka realizuje działania komunikacyjne pod hasłem „Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie”. Kampania jest kolejnym elementem działań marki podkreślających znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia. Zachęcając do właściwych nawyków, Żywiec Zdrój® w tegorocznej kampanii prezentuje różne sytuacje, w których kierujemy się sercem lub towarzyszą im dobre emocje.

X