Jesteś tutaj

Światowy Rekord Guinnessa w jednoczesnym otwieraniu słodyczy z marką Wawel

Dnia 2 czerwca w Krakowie podczas Festiwalu Kolorów by Wawel Fresh & Fruity 1145 osób spotkało się  w słodkiej strefie Wawel, by w jednym miejscu i o jednym czasie podjąć  próbę pobicia Światowego Rekordu Guinnessa w… jednoczesnym otwieraniu słodyczy.

Marka Wawel, wspólnie z podopiecznymi Fundacji „Wawel z Rodziną” i innymi uczestnikami Festiwalu Kolorów by Wawel Fresh & Fruity w Krakowie podjęła próbę pobicia niezwykłego rekordu Guinnessa – w jednoczesnym otwieraniu słodyczy. Słodkości Wawel, które zostały otwarte i zjedzone, podczas tego słodkiego wydarzenia to owocowe galaretki Fresh & Fruity.

Podczas próby bicia rekordu Guinnessa, dla wszystkich uczestników marka Wawel przygotowała słodką strefę, pełną wyjątkowych atrakcji. Co czekało na uczestników? M.in. trampolina Fresh & Fruity, Strefa Żelków i Krówkowa Zagroda, idealna na odpoczynek w cieniu. Nie brakowało także kolejki chętnych, by odwiedzić słodką ciężarówkę Wawel Truck – pierwszy tego typu interaktywny pojazd z aplikacjami i grami, który zaparkował na terenie Festiwalu Kolorów by Wawel Fresh & Fruity, zapewniając niezapomnianą zabawę i oczywiście słodycze dla każdego, kto odwiedził jej wyjątkowe wnętrze. Uczestnicy mieli okazję także spotkać się z popularnym youtuberem FRIZEM.

 – Wawel podejmując próbę pobicia rekordu zmierzył się z całym światem i udało się – na oficjalne wyniki musimy jeszcze poczekać, poznamy je po zweryfikowaniu wyniku rekordu przez biuro Guinnessa w Londynie. Ale nieoficjalnie mogę już powiedzieć, że próba zakończyła się sukcesem i liczba uczestników była rekordowa. W wydarzeniu wzięło udział prawie 1200 chętnych, natomiast ostatni taki rekord wpisany do Księgi Guinnessa wynosi 849 osób i należy do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Na oficjalny certyfikat potwierdzający osiągnięcie będziemy czekać około 3 miesiące – mówi Klaudia Malesińska – koordynatorka biura Rekordów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Galaretki z nadzieniem Fresh&Fruity to nowy produkt w portfolio firmy Wawel. Kolorowe, soczyste i pyszne inspirują do zabaw z modą w nowej kampanii telewizyjnej i outdoorowej.

Marka Wawel przygotowała dla swoich fanów wyjątkową atrakcję - pierwszą tego typu interaktywną ciężarówkę pełną słodyczy, gier i aplikacji, która wyruszyła w swoją premierową trasę po całej Polsce. Tylko w tym sezonie odwiedzi łącznie kilkadziesiąt polskich miast. Wszystkim eventom z Wawel Truckiem towarzyszy moc atrakcji, niezapomniana zabawa i oczywiście słodycze dla każdego!

X