Jesteś tutaj

Smakomania – kampania promocyjna wspierająca pizzę Guseppe

Na początku stycznia rozpocznie się Smakomania – nowa akcja firmy Dr. Oetker promująca pizzę Guseppe. Działania prowadzone będą na specjalnie utworzonej stronie internetowej smakomania.com, dostępnej również w wersji mobilnej oraz na Facebookowym profilu Guseppe.

Głównym celem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej jest zaangażowanie konsumentów w świat marki Guseppe, poprzez bogatą zawartość strony, obejmującą różnorodne zabawy nowymi smakami pizz. O akcji będzie można dowiedzieć się z reklam w telewizji, Internecie i na opakowaniach pizzy Guseppe. Kampania będzie składać się z dwóch etapów:

Etap I

Podróżuj z Guseppe w poszukiwaniu nowych smaków!

Przez 5 tygodni na stronie www.smakomania.com publikowane będą informacje dotyczące podroży Guseppe po świecie w poszukiwaniu nowych smaków pizzy. Użytkownicy strony w każdym tygodniu, po wpisaniu kodu z promocyjnego opakowania Guseppe, poznają nowe smaki pizz, które zostaną przedstawione w formie zabawnych rebusów, zagadek oraz łamigłówek. Po każdej podróży, zadaniem konkursowym będzie wymyślenie kreatywnej nazwy dla nowego smaku pizzy. Autor najciekawszego pomysłu w każdym tygodniu wygra dwuosobową wycieczkę do Tajlandii oraz każdego dnia zostaną rozlosowane nagrody dodatkowe np. bilety do kina.

Etap II

Pojedynek smaków

W drugim etapie konsumenci będą mogli sami zdecydować, który z nowych smaków zostanie wprowadzony na rynek. Każdy, kto zakupi pizzę Guseppe i na stronie internetowej wpisze kod

z wewnętrznej strony opakowania, będzie mógł zagłosować i uzasadnić swój wybór. Wybrane zostaną dwa najpopularniejsze smaki, a autor najciekawszej wypowiedzi również zostanie nagrodzony niezwykłą podróżą do Tajlandii. Przewidziane są także codzienne nagrody dla miłośników Smakomanii.

Akcja Smakomania przewidziana jest jako długofalowy projekt. W kolejnych kwartałach 2015 roku planowane są następne działania i nowe, zaskakujące atrakcje dla miłośników pizzy Guseppe.

Kampania trwać będzie od 12 stycznia 2014 r. do 8 marca 2015 r. Do wygrania będzie w sumie 6 dwuosobowych wycieczek do Tajlandii, w I etapie: codziennie 50 dwuosobowych biletów do kina oraz w II etapie: codziennie 50 bonów do sklepów Smyk i Empik o wartości 50 zł każdy. Każdy etap Smakomanii będzie oddzielnie komunikowany poprzez telewizje, Internet oraz radio. Informacje znajdą się także na opakowaniach pizzy Guseppe. Raz w tygodniu w radiu będą również ogłaszani zdobywcy wycieczki do Tajlandii. Działania promocyjne w Internecie obejmą osobne kreacje dla każdego z etapów podróży w pierwszej części akcji (w sumie 5) i kolejną kreację dedykowaną 2. etapowi akcji.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

W październiku ruszyła kampania reklamowa rozgrzewających kisieli jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera. Kampania ma miejsce w telewizji, internecie i kinach. Potrwa do końca listopada.

W października rusza  kampania reklamowa Babeczki z kubeczka Dr. Oetkera – nowość w portfolio Słodkiej Chwili. W kampanii wykorzystana zostanie telewizja oraz internet,  by dotrzeć do szerokiego grona konsumentów. 

X

Przeczytaj również