Jesteś tutaj

Skyr z Piątnicy sposobem na krzepę, że hej!

OSM Piątnica z początkiem lutego wystartowała z kampanią reklamową jogurtów typu islandzkiego Skyr. Zrealizowane w malowniczych rejonach spoty podkreślają naturalny charakter tej pożywnej przekąski – jogurty typu islandzkiego Skyr z Piątnicy mają krótki skład i posiadają wysoką zawartość białka. Dzięki temu sycą na długo i dają energię do działania. Skyr to idealny sposób na krzepę, że hej!

W najnowszej kampanii jogurtów typu islandzkiego Piątnica akcentuje ich naturalne pochodzenie, podkreśla znaczenie aktywnych form spędzania wolnego czasu oraz chwil spędzonych wspólnie z bliskimi. W otoczeniu pięknej przyrody bohaterowie 15 i 30-sekundowych spotów oddają się ulubionym aktywnościom, takim jak bieganie, jazda na rowerze czy zabawa z dzieckiem, czerpiąc z nich radość. Dzięki temu, że mają przy sobie Skyr w poręcznej formie jogurtu pitnego, nie muszą martwić się o to, że zabraknie im przy tym niezbędnej dawki energii.

Jogurt pitny typu islandzkiego Skyr ma krótki skład, a dzięki produkcji z naturalnych składników, m.in. z najwyższej jakości mleka w połączeniu z soczystymi owocami, stanowi pyszną przekąskę dla wszystkich ceniących smak, dbających o zbilansowaną dietę i prowadzących aktywny tryb życia. Duża ilość zawartego w Skyrze białka daje uczucie sytości na dłużej i wspiera regenerację mięśni po wysiłku fizycznym. Poręczne opakowania jogurtów bez trudu mieszczące się w torebce czy plecaku sprawiają, że można zabrać je ze sobą wszędzie.

Wraz z rozpoczęciem nowej kampanii, Piątnica wprowadziła kolejny, szósty już smak jego pitnej wersji – truskawka-kiwi. Dzięki licznym wariantom smakowym produktu, każdy znajdzie coś dla siebie: zwolennikom tradycyjnych smaków przypadną do gustu jogurty truskawkowe, jagodowe, a dla smakoszy owocowych połączeń: egzotyczny miks mango-marakuja oraz truskawka-kiwi. Skyr waniliowy i naturalny to idealne propozycje dla preferujących klasyczne smaki. Ten ostatni zawiera najwięcej białka spośród całej linii i stanowi doskonałą bazę do koktajli.

Kampania reklamowa jogurtów Skyr pitny i łyżeczkowy wystartowała 3 lutego. Spoty 15” oraz 30” można zobaczyć w TV, VOD oraz You Tube.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Śmietany od OSM Piątnica to produkty uwielbiane przez miliony konsumentów. Dlatego też znane i stanowiące nieodłączny element wielu dań kwaśne Śmietany 12% i 18% od OSM Piątnica są teraz dostępne w nowych, limitowanych wersjach opakowań 220 g. Dzięki temu klienci zyskują dodatkowe 20 g produktu gratis.

OSM Piątnica rozpoczyna nową kampanię wysokobiałkowego Serka Wiejskiego pod hasłem „Posiłek na wysiłek”. Celem akcji jest promocja nowego produktu kultowej linii Serków Wiejskich oraz wsparcie noworocznych postanowień Polaków. Działania obejmują digital, social media oraz animacje wyświetlane na siłowniach w całym kraju.

X