Jesteś tutaj

Nowy Kalendarz Hochland Polska z okazji Jubileuszu 25-lecia

Kalendarz Hochland ma już swoją tradycję – wydawany jest od wielu lat, a autorami zdjęć są pracownicy firmy. Jednak kalendarz firmowy na rok 2019 zapowiada się wyjątkowo. Firma wraz z jego wydaniem rozpoczyna obchody Jubileuszu 25-lecia w Polsce.

Hochland to jedna z najdłużej działających i najstabilniejszych firm sektora FMCG w Polsce. Jej historia sięga początku lat 90., kiedy do życia powołana została spółka Hochland Polska. W zbliżającym się 2019 r. firma będzie obchodzić swoje 25-lecie. Pierwszym akcentem obchodów Jubileuszu są kalendarze firmowe.

Prace nad kalendarzem trwały kilka miesięcy. W firmie ogłoszono konkurs, w którym udział mogli wziąć wszyscy pracownicy. Tematem przewodnim było oczywiście “25 lat Hochland w Polsce’’. Wyjątkowe zdjęcia wykonane przez pracowników przedstawiają ich własną interpretację mijających lat w Hochland. Spośród wielu nadesłanych prac do kalendarza wybrano 12 finałowych. Co więcej w kalendarzu znajduje się krótka informacja o każdym autorze zdjęcia oraz ciekawa historia Hochland w Polsce, na przestrzeni ostatnich 25 lat.

– Kalendarz Hochland jest nieduży ­– ozdobi miejsce pracy i będzie zawsze „pod ręką”. Najważniejsze jednak, że będzie przypominać o 25-leciu przez cały rok i z sentymentem pozwoli wracać do ważnych wspomnień i dat związanych z Hochland Polska – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W tym roku, 23 września, Poznań już piąty raz został kolarską stolicą Polski – dzięki ŠKODA Bike Challenge Poznań – największej szosowej imprezie w kraju, która na starcie zgromadziła prawie 5 tys. zawodników – od wyczynowców, poprzez amatorów, aż do rekreacyjnych rowerzystów i dzieci. Firma Hochland Polska wystawiła w tym roku silną kilkudziesięcioosobową ekipę składającą się także z dzieci. Wszyscy byli ubrani w firmowe stroje Almette.

W kwietniu Hochland Polska zaczyna szeroko zakrojone działania reklamowe dla linii Almette FRUIT. Celami komunikacyjnymi planowanej kampanii jest poinformowanie o nowej linii Almette Fruit, ale także zainspirowanie konsumentów do wykorzystania Almette nie tylko na śniadanie i nie tylko na kanapkę.

X

Przeczytaj również