Jesteś tutaj

Nescafé Gold Crema

Elegancka, aromatyczna, aksamitna… Długo można by opowiadać o zaletach nowej kawy Nescafé Gold Crema. Dwie najważniejsze to wysoka jakość i zachwycająca kremowa pianka. Wprowadzenie nowości jest dopełnieniem globalnego relaunchu Nescafé Gold, który odbył się na początku tego roku i z pewnością zaowocuje przebudową segmentu kaw premium.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów poszukujących kawy, która zaskoczy ich głębią smaku i aromatu marka Nescafé prezentuje nowy wariant kawy rozpuszczalnej z segmentu premium: Nescafé Gold Crema. Jest to wysokiej jakości kawa charakteryzująca się jedwabistym smakiem i aksamitną, kremową pianką. Nescafé Gold Crema stworzona została z myślą o wszystkich, którzy chwile z filiżanką esencjonalnej kawy pragną dzielić  w gronie najbliższych osób.

Na początku tego roku marka Nescafé Gold przeszła globalny relaunch. Z należytą starannością zadbano o wszystkie szczegóły. Nowe opakowania są eleganckie, a kolor szampańskiego szczotkowanego złota widoczny na etykietach podkreślają wysoką jakość produktu. Ulepszona receptura Nescafé Gold i Nescafé Gold Intenso z dodatkiem kawy mielonej pozwala na delektowanie się pełniejszym smakiem i głębszym aromatem niż dotychczas. Wszystko to za sprawą 10-ciokrotnie drobniej zmielonych ziaren Arabiki. Globalny relaunch objął swoim zasięgiem cały asortyment Nescafé Gold. Zarówno Nescafé Gold, jak i Nescafé Gold Intenso występują teraz w nowej szacie graficznej, z ulepszoną recepturą.

Działania marki Nescafé Gold zostały podjęte, aby sprostać oczekiwaniom konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i poszukują wysokiej jakości, za którą są gotowi zapłacić więcej. Nie zadowala ich już kubek porannej kawy wypity szybko przed wyjściem do pracy. Coraz ważniejsze stają się wyrafinowane doznania smakowe i aromatyczne, a także design opakowania.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Świat kawy jest niezwykle dynamiczny, a sposób jej picia zmienił się na przestrzeni lat. Marka Nescafé, jako pionier na rynku kawy rozpuszczalnej, kreator trendów i innowacji, zmienia się, by być jeszcze bardziej atrakcyjną, trafiać w gust konsumentów i angażować ich tak samo dzisiaj jak 75 lat temu. Nowa identyfikacja wizualna marki i komunikacja będą zawierały kilka kluczowych elementów graficznych, które zostały zaprojektowane z myślą o współczesnych wielbicielach kawy.

Worldwide Celebration (Festiwale Świata) - tak zatytułowany jest kalendarz Campari na 2014 rok. To już piętnasta edycja limitowanej edycji prestiżowego kalendarza Campari. Na tegoroczną gwiazdę wybrano hollywoodzką aktorkę Umę Thurman, która pojawia się na zjawiskowych zdjęciach przedstawiających 12 intrygujących i tętniących życiem festiwali z całego świata.

X