Jesteś tutaj

Mus + Zboże od Tymbarku w kampanii digitalowej

W kampanii digitalowej Tymbark poinformował o swoich nowościach produktowych. Nowe przekąski od Tymbarku  to musy w trzech wariantach smakowych: jabłko, cynamon + kasza jaglana; owoce tropikalne + ryż; jabłko, mango, banan + płatki owsiane.

Nowa linia musów Tymbarku to połączenie najlepszych owoców z wartościowymi zbożami. Właśnie to podkreśla digitalowa kampania marki. Po oryginalne przekąski w wygodnej formie warto sięgnąć w ciągu dnia. Kreacje digitalowe w kreatywny i przejrzysty sposób przedstawiły propozycje marki.

Proste składy, pyszne smaki i wygodna forma – musy ze zbożami spełniają oczekiwania wszystkich, którzy potrzebują wartościowej przekąski. Mus + Zboże Tymbark to trzy propozycje, wśród których każdy odnajdzie swoją ulubioną. Mus jabłko, cynamon + kasza jaglana; Mus owoce tropikalne + ryż oraz Mus jabłko, mango, banan + płatki owsiane. Każdy oryginalny, każdy inny, ale każdy tak samo smakowity i pożywny.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Zbliżające się święta to czas, w którym nawet mały gest może znaczyć bardzo dużo. Tymbark jak co roku zachęca do tego, by wspólnie zrobić coś dobrego. Fani mogą razem z marką zebrać aż 100 tys. zł na szczytny cel – spełnienie dziecięcych marzeń. Jedyne, co trzeba zrobić, by dołożyć swoją cegiełkę do akcji, to oddać… swoje zdjęcie profilowe na Facebooku.

Gdzie szukać witaminy C? Można ją oczywiście znaleźć w soczystych, dojrzewających w południowym słońcu pomarańczach. Można też prościej – i nie trzeba udawać się do egzotycznych, ciepłych krajów. Najlepsze pomarańcze prosto po zbiorach trafiają do soków Tymbarku. Właśnie dzięki temu każdego dnia możemy cieszyć się nie tylko pysznym smakiem, ale i zawartą w owocach witaminą C, która wspomaga naszą odporność.

X