Jesteś tutaj

Hochland startuje z ogólnopolską loterią

Do wygrania jest 5 samochodów Jeep Renegade oraz codzienne nagrody pieniężne. W czasie trwania akcji, marka będzie dzielić się z uczestnikami także przepisami na pyszne dania z serami Hochland. Loteria rozpoczyna się 11 lutego i potrwa do 6 kwietnia.

Loteria na stałe wpisała się do kalendarza wydarzeń specjalnych organizowanych przez markę Hochland. Po sukcesie ubiegłorocznej zabawy, w której do wygrania były samochody, w tym roku uczestnicy także zawalczą o 5 wygodnych, rodzinnych i bogato wyposażonych aut Jeep Renegade, a także o codzienne nagrody pieniężne – 25 x 100 zł.

Dodatkowo w tegorocznej akcji Hochland dzieli się inspiracjami kulinarnymi. Uczestnicy będą zdobywać oryginalne przepisy na dania z serami Hochland. Okazji do ich wykorzystania nie zabraknie, bo w loterię włączone są wszystkie produkty – sery żółte, kremowe topione i kremowe twarogowe.

Co zrobić, by wziąć udział w loterii?

W czasie trwania akcji należy kupić dowolny ser Hochland z etykietą promocyjną i zarejestrować na stronie www.loteria-hochland.pl specjalny kod, który znajduje się na opakowaniu.

Sprzedaż promocyjna trwa już od 15 grudnia 2019 r. Kody z opakowań będzie można zacząć rejestrować od 11 lutego – wtedy rusza oficjalna rejestracja loteryjna. Dodatkowo za każdy kod uczestnicy będą mogli otrzymać jeden z 20 wyjątkowych przepisów na dania z serkami Hochland. Więcej zarejestrowanych kodów to więcej kulinarnych inspiracji.

Przyjmowanie zgłoszeń potrwa do 6 kwietnia. Należy pamiętać o zachowaniu etykiety promocyjnej z kodem – jej okazanie będzie podstawą do odbioru wygranej. Losowanie nagród głównych odbędzie się 28 kwietnia 2020 r.

Loteria będzie komunikowana za pomocą zintegrowanych działań 360°. Na początku lutego staruje ogólnopolska kampania telewizyjna, którą będzie wspierać także promocja w radio, digitalu oraz social mediach. Loteria Hochland będzie promowana w prasie handlowej, na materiałach POS oraz w ramach działań PR w mediach branżowych, ogólnoinformacyjnych i konsumenckich.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Święto zakochanych to czas miłych gestów, drobnych upominków, romantycznych chwil. Czy można wyobrazić sobie lepszy prezent od serca niż ręcznie przygotowane ciasteczka?

Właśnie startuje zapowiadana kampania wspierająca nowy produkt Hochland Kanapkowy Mini, w postaci spotów telewizyjnych, materiałów POSM, a także w digitalu – na dedykowanej, interaktywnej stronie www, Facebook’u, bannerach oraz w VOD. Promocja obejmuje również działania PR w mediach branżowych i konsumenckich. Zaplanowano także kreatywne akcje z influencerami.

X