Jesteś tutaj

Hochland na Mazowieckim Święcie Chleba i Sera

Kilka tysięcy osób przyszło 9 września na Rynek Mariacki w Węgrowie by wziąć udział w Mazowieckim Święcie Chleba i Sera. Tegoroczna edycja była szczególnie udana. Oprócz licznych stoisk z regionalnymi potrawami i rękodziełem, swoje stoiska miały także okoliczne mleczarnie. Firma Hochland Polska była współorganizatorem imprezy i promowała sery dostępne w swojej ofercie. Hochland zorganizował także losowanie, w którym można było wygrać lot balonem Almette.

Impreza rozpoczęła się mszą świętą w Bazylice Mniejszej. Po mszy korowód z wieńcami przeszedł na rynek. Tu przekazano bochen chleba burmistrzowi, a ten podzielił się nim z mieszkańcami miasta i gośćmi. Na rynku stanęło wiele stoisk ze smacznymi wiejskimi chlebami oraz serami. Można było ich popróbować, a nawet kupić. Produkowanymi przez siebie serami częstowała firma Hochland Polska, która ma swoją fabrykę w Węgrowie oraz zaproszone na imprezę okoliczne spółdzielnie mleczarskie. Hochland zorganizował także strefę recyklingu i strefę wypoczynku. Ponadto na Rynku Mariackim odbył się Jarmark Rękodzieła Ludowego, warsztaty tkackie itp. Były stoiska z miodami, chałwami, sękaczami, piwem regionalnym, naturalnym kwasem chlebowym. Była też  strefa ogrodnicza z drzewkami, kwiatami jesiennymi, systemami nawadniania i projektowaniem ogrodów. Zorganizowano także bezpłatne badania cukru i ciśnienia oraz doradztwo dietetyczne, a także strefę doradztwa dotacji unijnych oraz strefę doradztwa rolniczego. Nie zabrakło atrakcji dla dzieci oraz występów artystycznych. Na scenie zaprezentowali się młodzi artyści w koncercie „Węgrów i okolica Kuźnią Talentów” i zespół „Stara Kuźnia”. Muzyczną gwiazdą imprezy była Sylwia Grzeszczak. Podczas święta rozstrzygnięto kilka konkursów, m.in. na najpiękniejszy wieniec dożynkowy, najsmaczniejszy chleb wiejski i najsmaczniejszą potrawę z serkiem „Almette” oraz na najlepszych dostawców mleka Hochland Polska, gdzie nagrodę wręczał osobiście Peter Knauer, Dyrektor Generalny  Hochland Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W kwietniu Hochland Polska zaczyna szeroko zakrojone działania reklamowe dla linii Almette FRUIT. Celami komunikacyjnymi planowanej kampanii jest poinformowanie o nowej linii Almette Fruit, ale także zainspirowanie konsumentów do wykorzystania Almette nie tylko na śniadanie i nie tylko na kanapkę.

Zakończyła się kolejna edycja ogólnopolskiej loterii Almette pod hasłem „Dom z Natury po raz wtóry”. Główną nagrodę, czyli nowy, w pełni wyposażony drewniany dom całoroczny usytuowany w sercu Tatr, wygrała pani Zofia z Krakowa. 

X