Jesteś tutaj

Grześki Tyci w kampanii reklamowej

Marka Grześki promuje Grześki Tyci – mini wafelki, którymi łatwo się dzielić. Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają do końca miesiąca.

Hasło kampanii „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” nawiązuje do charakteru nowych produktów, Grześków Tyci, z oferty marki – mini wafelki są idealne do dzielenia się z rodziną lub znajomymi. W każdym opakowaniu znajduje się aż 105 wafelków na jeden kęs.

Kampania Grześków Tyci zyskała szerokie wsparcie medialne. Promować ją będą 30 i 15-sekundowe spoty telewizyjne. Ich emisję zaplanowano w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Spot utrzymany jest w konwencji unboxing, czyli filmiku będącego recenzją rozpakowywanego produktu.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W wigilijny wieczór wyemitowany zostanie film „Grześki sami w domu” z Magdaleną Stużyńską-Brauer, Rafałem Królikowskim, Borysem Szycem, Leopoldem Mikienko i Olgierdem Jaworskim. Premiera odbędzie się o godz. 19.30. Wyłącznym partnerem produkcji jest marka Grześki. 

„Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” to hasło nowej kampanii reklamowej marki Grześki, promującej kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i nową linię – Grześki Tyci. 

X