Jesteś tutaj

Grześki Tyci w kampanii reklamowej

Marka Grześki promuje Grześki Tyci – mini wafelki, którymi łatwo się dzielić. Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają do końca miesiąca.

Hasło kampanii „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” nawiązuje do charakteru nowych produktów, Grześków Tyci, z oferty marki – mini wafelki są idealne do dzielenia się z rodziną lub znajomymi. W każdym opakowaniu znajduje się aż 105 wafelków na jeden kęs.

Kampania Grześków Tyci zyskała szerokie wsparcie medialne. Promować ją będą 30 i 15-sekundowe spoty telewizyjne. Ich emisję zaplanowano w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Spot utrzymany jest w konwencji unboxing, czyli filmiku będącego recenzją rozpakowywanego produktu.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Marka Grześki kolejny raz organizuje akcję na początek roku szkolnego. Dzieciom, które we wrześniu ruszą do szkół, producent kultowych wafelków oferuje słodycze w atrakcyjnych cenach. Akcja Grześki & paczka Jazda do szkoły potrwa od połowy sierpnia do połowy września. 

4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca miesiąca.

X