Jesteś tutaj

Co łączy Kraków, Pizzę Guseppe i Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce? MeetUp 2019

Ostatnia sobota lata w Krakowie, 7 godzin z pizzą Guseppe, 10 lat współpracy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce, przeszło 20 tysięcy miłośników YouTube, 32 stopnie Celsjusza „na polu”, 61 000 mkw. powierzchni  eventowej oraz niezliczona ilość twórców internetowych i okazji do interakcji z nimi. Wszystko to za sprawą MeetUp 2019 .

Dnia 31 sierpnia 2019 r. w Krakowie odbyła się siódma edycja MeetUp – największego w Polsce spotkania twórców YouTube z fanami, organizowanego przez GetHero, którego partnerem była Pizza Guseppe Dr. Oetkera. Znane twarze, kluczowi  YouTuberzy, Gamerzy, Streamowcy, Influencerzy przybyli na płytę Tauron Areny, by móc „przenieść online do reala”, czyli spotkać się ze swoimi fanami, wymienić doświadczeniami, zrobić wspólne zdjęcie i przybić tradycyjną piątkę. Podczas tegorocznego MeetUpu nie lada atrakcją było pojawienie się Ekipy Friza w Strefie Guseppe. Rzesza fanów przybyła na spotkanie z Frizem, Trombą, Mini Majkiem, Mixerem, Wujkiem Łukim i Poczciwym Krzychem. Sam Friz, który mówi o sobie: „Robię to, co lubię! Łącze gry challenge i vlogi w sposób, jakiego nie znasz!” ma prawie 3 miliony subskrybentów, a swoimi zasięgami goni niejednego celebrytę. I dlatego też Strefa Guseppe była tą najgorętszą w tę sobotę i to nie tylko za sprawą pizzy.

MeetUp to impreza jedyna w swoim rodzaju i niezapomniana dla młodzieży zafascynowanej twórcami Internetu. Tego dnia kilkakrotnie można było usłyszeć rozbrzmiewające „Sto Lat”. 31 sierpnia swoje urodzin świętowała Wersow – dziewczyna Friza. Również podczas tego wydarzenia - Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce oraz Dr. Oetker obchodzili dziesięciolecie współpracy w ramach programu „Wspieramy Rodziny SOS”. Program ten ma na celu wyrównywanie szans na równy start       w dorosłość podopiecznych Stowarzyszenia, poprzez inwestowanie w ich edukację. Tort z 1200 babeczek, rozbrzmiewająca świetna muzyka, niesamowici goście, uczta z chrupiącą Pizzą Guseppe oraz pokaz laserów na Tauron Arenie sprawiły, że było to niezapomniane przeżycie dla zgromadzonych tam dzieci i młodzieży.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Na początku stycznia rozpocznie się Smakomania – nowa akcja firmy Dr. Oetker promująca pizzę Guseppe. Działania prowadzone będą na specjalnie utworzonej stronie internetowej smakomania.com, dostępnej również w wersji mobilnej oraz na Facebookowym profilu Guseppe.

Jeden dzień w Krakowie, 22 tysiące miłośników YouTuba, 61 000 mkw powierzchni  eventowej, masa dobrej zabawy i ona – Pizza Guseppe. Wszystko to miało miejsce podczas MeetUp 2018 – największego w Polsce spotkania fanów gier, zabawy i dobrej pizzy, którego partnerem była Pizza Guseppe Dr. Oetkera.

X