Jesteś tutaj

belVita startuje z nową kampanią. Mateusz Gessler ambasadorem marki

Marka belVita startuje z nową kampanią pod hasłem „Śniadania, że u la la”. Aktywacja nawiązująca do pysznych poranków, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR-owym. Ambasadorem marki został znany restaurator polsko-francuskiego pochodzenia, Mateusz Gessler.

Nową kampanię marki belVita promować będzie hasło „Śniadania, że u la la” oraz materiały komunikacyjne nawiązujące do Francji. Właściwości belVity sprawiają, że może być ona doskonałym sposobem na pyszny poranek. Po pierwsze, pożywne ciastka belVita skomponowane z produktem mlecznym, porcją owoców i ciepłym napojem tworzą zbilansowany posiłek. Po drugie, belVita zawiera zboża pełnoziarniste, witaminy, składniki mineralne i błonnik niezbędne w codziennej diecie.  Po trzecie, za sprawą stopniowo uwalnianych węglowodanów belVita dostarcza energii na cały poranek – właśnie wtedy, kiedy potrzebujemy jej najbardziej.

Nowa kampania marki belVita jest przełomowa. Znany producent ciastek pożywnych rozszerza wieloletnią komunikację, która do tej pory koncentrowała się przede wszystkim na śniadaniach, o inne poranne posiłki np. drugie śniadania czy przekąski.

– Odpowiadamy na stale zmieniające się potrzeby naszych konsumentów. Coraz szybsze tempo życia przekłada się na coraz większą popularność produktów z kategorii „on-the-go”. Marka belVita konsumowana jest już nie tylko jako element zbilansowanego śniadania, na którego przygotowanie w domu często brakuje nam czasu, ale również jako samodzielna przekąska np. jedzona między posiłkami, czy na drugie śniadanie – mówi Joanna Serwaczyńska, brand manager marki belVita.

– Celem kampanii jest pokazanie zabieganym konsumentom, że belVita może być pysznym sposobem na poranek we francuskim stylu, niezależnie od tego, czy mówimy o pierwszym lub drugim śniadaniu, czy nawet pożywnej przekąsce zjedzonej np. w drodze do pracy. Bardziej zależy nam na promowaniu różnych wariantów, stąd pomysł na nawiązanie do Francji, w której cieszą się one dużą popularnością – mówi Joanna Serwaczyńska.

Nieprzypadkowy jest również wybór ambasadora marki. Ceniony restaurator, pasjonat kuchni i juror znany z programu „MasterChef Junior”, Mateusz Gessler nie tylko ma polsko-francuskie pochodzenie, ale przede wszystkim wiele lat życia spędził we Francji, gdzie poznał rożne kulinarne trendy.

Nowa kampania marki belVita będzie miała silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe. W telewizji emitowany będzie billboard sponsorski, a w digitalu zupełnie nowa kreacja z udziałem ambasadora – Mateusza Gesslera. Dodatkowo, w dniach 2.01-10.02.2019 r. ma miejsce loteria konsumencka promowana hasłem kampanii: „Śniadanie, że u la la”.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Żelki Akuku! promuje nowy brand hero – sympatyczny AKUK, który jest bohaterem kampanii reklamowej marki Akuku!. Działania w telewizji, Internecie, prasie handlowej i punktach sprzedaży potrwają do końca sierpnia, a w kinach do końca roku.

Marka LION przygotowała bardzo mocną promocję konsumencką – „Wejdź do gry!”. Mechanika jest wyjątkowo prosta - w każdym batonie znajduje się kod na 100 punktów, który od razu można zrealizować w serwisie dogry.pl – wymieniając je na gry oraz dodatki do nich.

X

Przeczytaj również