Jesteś tutaj

Bakalland i Egurrola Dance Studio łączą siły

Bakalland oraz Egurrola Dance Studio – sieć szkół  tańca założona i prowadzona przez Agustina Egurrolę, łączą siły. Od nowego roku marka Bakalland razem ze swoimi produktami z linii Bakalland BA! dodaje energii tancerzom podczas treningów, a także zawodów i eventów organizowanych przez Egurrola Dance Studio.

Sięganie po odpowiednie i pożywne przekąski jest niezwykle ważne w diecie osób aktywnych. Szczególnie istotne jest budowanie zdrowych nawyków żywieniowych wśród dzieci, które od najmłodszych lat powinny wiedzieć po jakie produkty warto sięgać, aby dostarczać organizmowi niezbędnych składników odżywczych. Marka Bakalland stając się partnerem Egurrola Dance Studio, wspiera między innymi najmłodsze taneczne talenty, które podczas treningów i zawodów potrzebują dostarczać swojemu organizmowi pożywnych przekąsek. Jednocześnie marka Bakalland przekazując dzieciom zdrowe przekąski, dba również o edukację rodziców, którzy otrzymują od marki sygnał, po jakie przekąski powinny sięgać ich dzieci i które z nich będą najbardziej pożywne podczas intensywnych treningów i zawodów. Do przekąsek, po które sięgają młodzi tancerze, należą produkty z linii Bakalland BA! – batony zbożowe BA!, BA! Kids oraz BA! 100% Natury – które dzięki zawartości wysokiej jakości zbóż, ziaren i suszonych owoców dostarczają niezbędnych składników odżywczych i witamin. Współpraca obejmuje obecność firmy Bakalland z produktami marki Bakalland BA! podczas największych wydarzeń tanecznych organizowanych przez Egurrola Dance Studio w całej Polsce.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Produkty impulsowe służące zaspokojeniu nagłego głodu, sprzedawane są w małych opakowaniach, mieszczących porcję do zjedzenie „na raz”. Producenci kładą szczególny nacisk, aby zawierały idealną ilość ulubionego produktu, która zaspokoi potrzeby konsumenta – w chwili nagłego głodu lub ochoty na małą przekąskę.

19 września br. ruszyła kampania „Prosto z serca” promująca kisiele z linii Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 30 października br.

X