Segafredo rusza z kampanią „Select your pleasure”

Producenci

Segafredo rusza z kampanią „Select your pleasure”

12 marca 2020

  • #kawa
  • #Segafredo Selezione
  • #Segafredo Zanettii

9 marca ruszyła kolejna ogólnopolska akcja reklamowa włoskiej marki Segafredo Zanetti, pod hasłem „Select your pleasure”. Kampania ma na celu promowanie kaw z linii Selezione.

Polscy kawosze są coraz bardziej wyedukowani, dlatego szukają kawy dopasowanej do swoich gustów smakowym i sposobu zaparzania kawy. W linii Segafredo Selezione mamy cztery rodzaje kaw o różnym profilu smakowym, każdy może wybrać swoja własną przyjemność.  Arabica jest najjaśniej wypalona i charakteryzuje się owocowymi nutami i kwiatowym aromatem jest lubiana przez osoby gustujące w kawie o delikatnym smaku. Espresso to klasyczna włoska mieszanka, ciemniej wypalona i lubiona przez tych którzy piją espresso i kawy mleczne przygotowane na jego bazie jak cappuccino czy cafe latte.  Crema to kawa wybierana prze osoby pijące kawę w dużym kubku, skomponowana jest tak, że dobrze smakuje zarówno z mlekiem jaki i wersji czarnej. Organica jest lubiana przez osoby dbające o środowisko naturalne i wybierające produkty organiczne i certyfikowane.