Hochland startuje z ogólnopolską loterią

Kampanie

Hochland startuje z ogólnopolską loterią

10 lutego 2020

  • #Hochland
  • #loteria konsumencka

Do wygrania jest 5 samochodów Jeep Renegade oraz codzienne nagrody pieniężne. W czasie trwania akcji, marka będzie dzielić się z uczestnikami także przepisami na pyszne dania z serami Hochland. Loteria rozpoczyna się 11 lutego i potrwa do 6 kwietnia.

Loteria na stałe wpisała się do kalendarza wydarzeń specjalnych organizowanych przez markę Hochland. Po sukcesie ubiegłorocznej zabawy, w której do wygrania były samochody, w tym roku uczestnicy także zawalczą o 5 wygodnych, rodzinnych i bogato wyposażonych aut Jeep Renegade, a także o codzienne nagrody pieniężne – 25 x 100 zł.

Dodatkowo w tegorocznej akcji Hochland dzieli się inspiracjami kulinarnymi. Uczestnicy będą zdobywać oryginalne przepisy na dania z serami Hochland. Okazji do ich wykorzystania nie zabraknie, bo w loterię włączone są wszystkie produkty – sery żółte, kremowe topione i kremowe twarogowe.

Co zrobić, by wziąć udział w loterii?

W czasie trwania akcji należy kupić dowolny ser Hochland z etykietą promocyjną i zarejestrować na stronie www.loteria-hochland.pl specjalny kod, który znajduje się na opakowaniu.

Sprzedaż promocyjna trwa już od 15 grudnia 2019 r. Kody z opakowań będzie można zacząć rejestrować od 11 lutego – wtedy rusza oficjalna rejestracja loteryjna. Dodatkowo za każdy kod uczestnicy będą mogli otrzymać jeden z 20 wyjątkowych przepisów na dania z serkami Hochland. Więcej zarejestrowanych kodów to więcej kulinarnych inspiracji.

Przyjmowanie zgłoszeń potrwa do 6 kwietnia. Należy pamiętać o zachowaniu etykiety promocyjnej z kodem – jej okazanie będzie podstawą do odbioru wygranej. Losowanie nagród głównych odbędzie się 28 kwietnia 2020 r.

Loteria będzie komunikowana za pomocą zintegrowanych działań 360°. Na początku lutego staruje ogólnopolska kampania telewizyjna, którą będzie wspierać także promocja w radio, digitalu oraz social mediach. Loteria Hochland będzie promowana w prasie handlowej, na materiałach POS oraz w ramach działań PR w mediach branżowych, ogólnoinformacyjnych i konsumenckich.