100 000 zł do wygrania w loterii „Milka. Sercem z Naszymi”

Kampanie

100 000 zł do wygrania w loterii „Milka. Sercem z Naszymi”

21 stycznia 2020

  • #Milka
  • #Mondelēz International
  • #sponsoring sportu

Trwa kampania „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka przygotowała m.in. ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Do wygrania 4 nagrody pieniężne w wysokości 100 000 zł oraz ponad 700 nagród w wysokości 100 zł. Akcja potrwa do 14 lutego br.

W tym roku Milka ponownie zachęca Polaków do wspólnego kibicowania naszym skoczkom narciarskim. Ale nie tylko! Aby rozbudzić jeszcze większe emocje, marka zorganizowała loterię konsumencką, w której co tydzień do wygrania będzie 100 000 zł, a co godzinę 100 zł.

Aby wziąć udział w loterii wystarczy zakupić dowolny produkt marki Milka, a następnie zgłosić paragon na stronie loterii www.loteriamilka.pl, gdzie dostępny jest także regulamin konkursu. Każdy uczestnik natychmiast otrzyma informację czy wygrał nagrodę. Jeżeli paragon nie jest wygrany – jeszcze tego samego dnia można zarejestrować kolejne paragony i mieć następną szansę na wygraną.

Loteria trwa od 15 stycznia do 14 lutego 2020 r i jest prowadzona na terenie całej Polski.

Loteria konsumencka jest elementem kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. Milka, związana ze sportami zimowymi na świecie od blisko 25 lat, po raz kolejny pragnie nie tylko wesprzeć polskich zawodników, ale również zagrzać do działania kibiców. Obok sponsoringu Kadry A i wsparcia młodych talentów zaplanowała także szereg działań towarzyszących, w tym liczne akcje sprzedażowe. Materiały z wizerunkiem polskich skoczków widoczne są w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milka w zakładce sponsoring.