Jesteś tutaj

WorldFood Warsaw zmienia się w WorldFood Poland

Wokół nas wiosna, czas nowej energii, rozwoju i wzrostu – co znalazło również odbicie w kondycji i skali tegorocznej edycji targów WorldFood Warsaw.  Ogłoszono również zmianę nazwy na WorldFood Poland.

Przez wiele miesięcy intensywnie pracowano na to by zagwarantować wysoką jakość i intensywność spotkań handlowych i biznesowych – z których można było skorzystać podczas targów. W odróżnieniu od wielu innych targów – świadomie ograniczono dostęp osób przypadkowych, przechodniów czy wycieczek – koncentrując się na osobach i podmiotach ściśle związanych z branżą. I ten charakter biznesowy docenili wystawcy i odwiedzający. Podczas uroczystego otwarcia, w którym udział wzięli Jacek Bogucki - Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Czesław Siekierski - Przewodniczący Komisji  Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Parlamencie Europejskim,  Witold  Strobel - Dyrektor Generalny  Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, prezesi największych organizacji branżowych, eksperci i analitycy rynku, wystawcy, licznie zgromadzone media, Dyrektor Targów Agnieszka Szpaderska ogłosiła - „w związku ze zmianą skali – zmieniamy również nazwę naszych targów. Otwieram  ostatnią edycję WorldFood Warsaw, w marcu  roku 2019  zapraszam  wszystkich na  Targi pod nową nazwą:  WorldFood  Poland. Imprezę uważaną za najważniejsze spotkanie  biznesu spożywczego w Warszawie i jednocześnie w Polsce chcemy dynamicznie rozwijać.  Wierzymy, że już wkrótce staniemy się  najbardziej prestiżowymi  FOOD  FAIR   w Europie Środkowo – Wschodniej. Mam  nadzieję, że WorldFood  POLAND  będzie z każdym następnym rokiem dynamicznie rosnąć, a  każdy świadomy biznesmen tej branży nie  będzie się mógł bez nas obyć. Dziś proszę wszystkich o jedno:  wpiszcie do kalendarzy VI edycję  WordFood POLAND z obowiązkową adnotacją: nie zapomnieć. Żadne nawet najbardziej atrakcyjne  firmowe strony internetowe nie zastąpią bezpośredniej relacji międzyludzkiej a Państwo najlepiej o tym wiedzą.”

Przez trzy kolejne dni gościnne hale wystawiennicze EXPO XXI zaroiły się od tłumów przedstawicieli   począwszy od sektora produkcji, po handel, gastronomię oraz technologię. Siłą WorldFood jest różnorodność i promowanie innowacji w sektorze żywnościowym – bardzo szeroko pojmowanym. Aktywny udział w interesujących debatach, panelach, pokazach i dyskusjach kuluarowych daje  wszystkim szansę na wymianę poglądów na temat najnowszych trendów na światowych rynkach i stwarza okazję do dzielenia się z partnerami informacjami o nowinkach rynkowych i przełomowych  innowacjach.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Targi World Food Warsaw z roku na rok cieszą się coraz większą liczbą wystawców i odwiedzających. W roku ubiegłym na imprezie zaprezentowało się 250. wystawców. Liczba osób zwiedzających targi przekroczyła 4 tys. A jak będzie w tym roku?

Na polskim rynku słodyczy zdecydowanym liderem są wyroby czekoladowe. Szacuje się, że najbliższe lata będą przynosić niewielki ale stały przyrost. Tak, że do 2018 roku wartość rynku zwiększy się w sumie o 9% i zbliży się do poziomu 14 mld złotych. 

X