Jesteś tutaj

WorldFood Warsaw zmienia się w WorldFood Poland

Wokół nas wiosna, czas nowej energii, rozwoju i wzrostu – co znalazło również odbicie w kondycji i skali tegorocznej edycji targów WorldFood Warsaw.  Ogłoszono również zmianę nazwy na WorldFood Poland.

Przez wiele miesięcy intensywnie pracowano na to by zagwarantować wysoką jakość i intensywność spotkań handlowych i biznesowych – z których można było skorzystać podczas targów. W odróżnieniu od wielu innych targów – świadomie ograniczono dostęp osób przypadkowych, przechodniów czy wycieczek – koncentrując się na osobach i podmiotach ściśle związanych z branżą. I ten charakter biznesowy docenili wystawcy i odwiedzający. Podczas uroczystego otwarcia, w którym udział wzięli Jacek Bogucki - Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Czesław Siekierski - Przewodniczący Komisji  Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Parlamencie Europejskim,  Witold  Strobel - Dyrektor Generalny  Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, prezesi największych organizacji branżowych, eksperci i analitycy rynku, wystawcy, licznie zgromadzone media, Dyrektor Targów Agnieszka Szpaderska ogłosiła - „w związku ze zmianą skali – zmieniamy również nazwę naszych targów. Otwieram  ostatnią edycję WorldFood Warsaw, w marcu  roku 2019  zapraszam  wszystkich na  Targi pod nową nazwą:  WorldFood  Poland. Imprezę uważaną za najważniejsze spotkanie  biznesu spożywczego w Warszawie i jednocześnie w Polsce chcemy dynamicznie rozwijać.  Wierzymy, że już wkrótce staniemy się  najbardziej prestiżowymi  FOOD  FAIR   w Europie Środkowo – Wschodniej. Mam  nadzieję, że WorldFood  POLAND  będzie z każdym następnym rokiem dynamicznie rosnąć, a  każdy świadomy biznesmen tej branży nie  będzie się mógł bez nas obyć. Dziś proszę wszystkich o jedno:  wpiszcie do kalendarzy VI edycję  WordFood POLAND z obowiązkową adnotacją: nie zapomnieć. Żadne nawet najbardziej atrakcyjne  firmowe strony internetowe nie zastąpią bezpośredniej relacji międzyludzkiej a Państwo najlepiej o tym wiedzą.”

Przez trzy kolejne dni gościnne hale wystawiennicze EXPO XXI zaroiły się od tłumów przedstawicieli   począwszy od sektora produkcji, po handel, gastronomię oraz technologię. Siłą WorldFood jest różnorodność i promowanie innowacji w sektorze żywnościowym – bardzo szeroko pojmowanym. Aktywny udział w interesujących debatach, panelach, pokazach i dyskusjach kuluarowych daje  wszystkim szansę na wymianę poglądów na temat najnowszych trendów na światowych rynkach i stwarza okazję do dzielenia się z partnerami informacjami o nowinkach rynkowych i przełomowych  innowacjach.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Rynek żywności ekologicznej w Polsce stanowi zaledwie 0,5 proc. całego rynku spożywczego, ale jego wartość w ciągu ostatnich siedmiu lat wzrosła trzykrotnie do ponad 800 mln zł. Najnowszy raport prognozuje, że w kolejnym roku wartość rynku żywności ekologicznej wyniesie już ponad miliard złotych. 

Wczoraj w halach Expo XXI rozpoczęła się V edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood. Wydarzenie będzie trwać do 12 kwietnia. Patronami merytorycznymi i współorganizatorami debat i paneli tematycznych są największe i najważniejsze organizacje branżowe.

X