Jesteś tutaj

Cała branża w stolicy – WorldFood 2018

Wczoraj w halach Expo XXI rozpoczęła się V edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood. Wydarzenie będzie trwać do 12 kwietnia. Patronami merytorycznymi i współorganizatorami debat i paneli tematycznych są największe i najważniejsze organizacje branżowe.

Spotkania handlowe to sprawdzona i efektywna metoda nawiązywania kontaktów biznesowych. W rozmowach handlowych tej edycji uczestniczą kupcy m.in.: z Wietnamu, Hiszpanii, Hongkongu, Turcji, Bułgarii, Pakistanu, czy Mołdawii. Nie zabrakło też kupców z sieci polskich i handlujących w Polsce. W trakcie targów odbywa się seria wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta.

Największym atutem targów WorldFood jest możliwość bezpośredniego kontaktu producentów, przetwórców i handlowców skoncentrowanych na konsumencie i wspólnie niejako oferujących innowacyjne i tradycyjne zarazem produkty. Reagując na potrzeby i trendy na rynku żywności, organizatorzy postanowili poszerzyć ofertę targów o Sektor NutraFood. Jedną z części poświęcono także żywności ekologicznej – EcoFood. Po raz kolejny gości również na tragach kilkadziesiąt włoskich firm pod wspólnym logo Bellavita.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Przed nami piąta już edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw i kolejna okazja do nawiązania udanych, skutecznych i szerokich kontaktów biznesowych. Swój udział w rozmowach handlowych edycji 2018 zgłosili już kupcy m.in. z Wietnamu, Hiszpanii, Hong Kongu, Turcji, Bułgarii, Pakistanu, Rumunii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Mołdawii. Kolejny raz na targach zagości pawilon włoski Bellavita. 

Wokół nas wiosna, czas nowej energii, rozwoju i wzrostu – co znalazło również odbicie w kondycji i skali tegorocznej edycji targów WorldFood Warsaw.  Ogłoszono również zmianę nazwy na WorldFood Poland.

X

Przeczytaj również