Jesteś tutaj

Cała branża w stolicy – WorldFood 2018

Wczoraj w halach Expo XXI rozpoczęła się V edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood. Wydarzenie będzie trwać do 12 kwietnia. Patronami merytorycznymi i współorganizatorami debat i paneli tematycznych są największe i najważniejsze organizacje branżowe.

Spotkania handlowe to sprawdzona i efektywna metoda nawiązywania kontaktów biznesowych. W rozmowach handlowych tej edycji uczestniczą kupcy m.in.: z Wietnamu, Hiszpanii, Hongkongu, Turcji, Bułgarii, Pakistanu, czy Mołdawii. Nie zabrakło też kupców z sieci polskich i handlujących w Polsce. W trakcie targów odbywa się seria wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta.

Największym atutem targów WorldFood jest możliwość bezpośredniego kontaktu producentów, przetwórców i handlowców skoncentrowanych na konsumencie i wspólnie niejako oferujących innowacyjne i tradycyjne zarazem produkty. Reagując na potrzeby i trendy na rynku żywności, organizatorzy postanowili poszerzyć ofertę targów o Sektor NutraFood. Jedną z części poświęcono także żywności ekologicznej – EcoFood. Po raz kolejny gości również na tragach kilkadziesiąt włoskich firm pod wspólnym logo Bellavita.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Targi World Food Warsaw z roku na rok cieszą się coraz większą liczbą wystawców i odwiedzających. W roku ubiegłym na imprezie zaprezentowało się 250. wystawców. Liczba osób zwiedzających targi przekroczyła 4 tys. A jak będzie w tym roku?

Na polskim rynku słodyczy zdecydowanym liderem są wyroby czekoladowe. Szacuje się, że najbliższe lata będą przynosić niewielki ale stały przyrost. Tak, że do 2018 roku wartość rynku zwiększy się w sumie o 9% i zbliży się do poziomu 14 mld złotych. 

X