Jesteś tutaj

Tylko u nas: Zmiana warty w Nestlé

Wraz z dniem 1 stycznia 2020 r. Artur Jankowski, obecny Dyrektor Sprzedaży Nestlé Polska zastąpił na stanowisku Laurenta Alsteensa, pełniącego funkcję BEO Nutrition CEE. Artur Jankowski pracuje dla Nestlé od 3 lat, w czasie których dokonał transformacji działu sprzedaży w nowoczesną, progresywną i adaptującą się do zmian rynkowych organizację. Doceniono również jego wysokie umiejętności przywódcze, nastawienie na współpracę z ludźmi oraz strategiczne myślenie. Przed dołączeniem do Nestlé Artur Jankowski rozwijał swoją karierę w Danone, pełniąc funkcję Dyrektora Sprzedaży Nutricia. Wcześniej w grupie Danone pełnił funkcje o rosnącym stopniu odpowiedzialności, m.in. Dyrektora Zakupów.

Na stanowisku Dyrektora Sprzedaży Nestlé Polska zastąpił go Rafał Wróblewski, były Customer Development Director w Danone Diary. Rafał Wróblewski rozpoczynał karierę w Raisio Foods w roli przedstawiciela handlowego do ostatecznego awansu na Regionalnego Dyrektora Sprzedaży. W 2003 r. dołączył do Unilever jako Dyrektor Handlu Tradycyjnego, a następnie otrzymał promocję na stanowisko Dyrektora Handlu Nowoczesnego. W 2013 r. dołączył do Danone obejmując stanowisko Customer Development Director.

Rafał Wróblewski posiada bogate doświadczenie w sprzedaży, co w połączeniu z dojrzałym i nastawionym na współpracę przywództwem oraz zaangażowaniem i naciskiem na rozwój relacji ludzkich, gwarantuje kontynuację procesu zmian sprzedaży w Nestlé.

 

Kategoria: 

Podobne artykuły

O właściwych porcjach żywieniowych dyskutowali 16 marca w Parlamencie Europejskim w Brukseli, wraz z europarlamentarzystami, naukowcy, politycy, pracownicy służby zdrowia, przedstawiciele przemysłu spożywczego i konsumenci z całej Europy, podczas zorganizowanego z inicjatywy Nestlé konwentu „Zdrowsze Porcje na rzecz Zdrowszej Diety”.

150 lat temu szwajcarski farmaceuta Henri Nestlé stworzył Farine Lactée – produkt, którego zadaniem było ratowanie życia dzieci, które nie mogły być karmione piersią. Od tego czasu produkty firmy Nestlé przeznaczone dla dzieci i niemowląt bardzo się zmieniły, ale cel ich tworzenia – troska o zdrowie i prawidłowy rozwój najmłodszych, pozostaje ten sam.

X

Przeczytaj również