Jesteś tutaj

Sukces Hochland na Ogólnopolskim Święcie Sera

21 i 22 września w Olsztynie odbył się VII Festiwal Serów i Twarogów Polskiego Mleczarstwa, czyli Ogólnopolskie Święto Sera. Wśród uczestników wydarzenia ponownie była firma Hochland Polska, która zdobyła aż pięć laurów.

Co roku stoiska wystawców na zorganizowanej przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski imprezie odwiedza kilka tysięcy osób. Ideą przyświecającą  wydarzeniu jest ukazanie jakości, różnorodności oraz przyjemności konsumpcji tychże wyrobów. W ramach Strefy Barbeque Hochland Party zaplanowano  różnorakie przekąski przygotowane z wykorzystaniem serów dostępnych w ofercie Hochland. Na stoisku promocyjnym można było zapoznać się z pełnym asortymentem serów Hochland, porozmawiać z ekspertami na temat nowości oraz technologii produkcji.

W programie 2-dniowej „mlecznej” imprezy przewidziano również sporo konkursów. – Jesteśmy szczególnie dumni z tego, że Hochland wyróżniono aż pięcioma laurami, co uważamy za ogromny sukces.  Twarogowym Królem zostały Puszyste Serki Twarogowe Almette, Serowym Królem – Plastry  Hochland „Na gorąco”, dostaliśmy także Hit Serowy i Hit Twarogowy za nasze produkty, a ukoronowaniem wszystkiego był Puchar Prezydenta Olsztyna dla Hochland Polska za najwyższą jakość serków twarogowych, kremowych i serów dojrzewających – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. 

Oprócz degustacji serów i twarogów o najwyższej jakości i wartości odżywczej wytwarzanych przez krajowych i zagranicznych przetwórców mleka, organizatorzy zaprosili także do radosnego, aktywnego i rodzinnego spędzenia czasu. Celem festiwalu jest ukazanie konsumentom najwyższej jakości oraz wartości odżywczej serów  i twarogów produkowanych przez krajowy przemysł mleczarski oraz kształtowanie od najmłodszego pokolenia poprawnych nawyków żywieniowych, wpisujących w dietę nabiał. Na tegorocznym festiwalu zaprezentowało się ok. 20 wystawców - najlepszych krajowych producentów serów  i twarogów oraz firm pracujących na rzecz mleczarstwa, a impreza objęta jest patronatem Prezydenta miasta Olsztyna dr. Piotra Grzymowicza oraz JM Rektora Prof. dr. hab. Ryszarda Góreckiego. Świętu Sera niezmiennie przyświeca idea, aby olsztyński wrzesień kojarzony był przez konsumentów oraz producentów serów i twarogów z nowymi propozycjami asortymentowymi oraz nowymi odkryciami smakowymi. Festiwal to także doskonałe miejsce spotkań, przy udziale muzyki oraz degustacji najszlachetniejszych wyrobów mleczarskich.

Głównym organizatorem wydarzenia była Katedra Mleczarstwa i Zarządzania Jakością Wydziału Nauki o Żywności UWM.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Promocja Almette „Dom z natury” trwała od 1 września do 31 października 2016 r. i wzięło w niej udział ponad 400 tys. osób. Główną nagrodą w Wielkiej Loterii Almette był w pełni wyposażony, całoroczny drewniany dom rekreacyjny z widokiem na Tatry.

Firma Hochland Polska została sponsorem głównym tegorocznego biegu Poznań Business Run, który odbędzie się 8 września. Barwy Hochland Polska zdecydowało się reprezentować aż 50 pracowników firmy. 

X

Przeczytaj również