Jesteś tutaj

Producenci zdrowej żywności ruszają na podbój rynku tradycyjnego

Pod hasłem „Dobre jedzenie, lepsze życie” rusza wspólny projekt dystrybucyjny innowatorów na rynku zdrowej żywności. DayUp (Arteta), Purella z markami BeRAW i Superfoods oraz Bracia Sadownicy rozpoczynają współpracę przy budowie wspólnych sił sprzedaży obsługujących rynek handlu tradycyjnego.

Od sierpnia b.r. zespół przedstawicieli handlowych reprezentujących trzy firm, w podziale na trzy regiony rozpoczął pracę mającą na celu budowę dystrybucji zdrowych przekąsek DayUp, produktów superfoods do gotowania Purella Superfoods z ambasadorem marki Anią Starmach, batonów BeRAW z Ewą Chodakowską oraz  soków i napojów marki Bracia Sadownicy.

– Oprócz oczywistych celów biznesowych projektu „Dobre jedzenie, lepsze życie” chcemy zmieniać oblicze kategorii, w których konkurujemy. Naszym celem jest zapewnienie wszystkim konsumentom szerokiej dostępności naszych produktów, również w małych, lokalnych sklepach – mówi Krzysztof Trznadel, Channel Sales Manager z Arteta Sp. z o.o.

Projekt organizowany jest w modelu out-sourcing’u sił sprzedaży. Przedstawiciele handlowi sprzedawać będą produkty ze wspólnej oferty trzech producentów obejmującej aż 6 komplementarnych kategorii produktowych: alternatywy produktów nabiałowych (jogurty owocowe, desery i serki homogenizowane), produktów śniadaniowych, wody, przypraw i dodatków kulinarnych, batonów i zdrowych przekąsek oraz tłoczonych soków nie z koncentratu  i napojów bez cukru.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Polska Rada Winiarstwa, ekspert i największa organizacja w branży winiarskiej, tworzy dwa komitety członkowskie, które działać będą na rzecz wyrobów winiarskich owocowych i miodów pitnych oraz osobno na rzecz win gronowych. Zmiany i nowe kierunki rozwoju wynikają z tendencji i wzrostów spożycia wybranych kategorii produktowych na polskim rynku.

Perfetti Van Melle – jeden z największych producentów słodyczy na świecie, m.in. cukierków Mentos czy lizaków Chupa Chups, od ćwierć wieku jest obecny na polskim rynku. Kto wie, jak wyglądałyby specjały tej firmy, gdyby nie podróż braci Van Melle do Polski na początku XX wieku?

X