Jesteś tutaj

Nowy Dyrektor Generalny w Brown-Forman Polska

Biba Konieczna-Sano została nowym Dyrektorem Generalnym Brown-Forman w Polsce. Zastąpiła na tym stanowisku Ricardo Cupido, który objął stanowisko Regionalnego Dyrektora Zarządzającego w krajach rozwiniętej Azji (Regional Managing Director, Developed Asia).

Biba Konieczna-Sano dołączyła do Brown-Forman 16 lat temu i w tym czasie zajmowała różne stanowiska w organizacji firmy, m.in. Dyrektora Marketingu w Polsce, w krajach bałtyckich i Rosji. W 2011 r. przeprowadziła się do Louisville, gdzie została Szefową Sztabu Prezesa ds. Marketingu (Chief of Staff to the Chief Marketing Officer). W 2013 r. dołączyła do North America Region jako Dyrektor Marki (Group Brand Director) Grupy Bourbonów i Whiskey, a w 2015 r. dołączyła do Globalnego Zespołu Jack’a Daniel’sa. W 2018 r. Biba Konieczna-Sano wróciła do Europy aby objąć stanowisko Dyrektora Marketingu w nowo powstałym regionie Europejskim, z siedzibą w Amsterdamie.

– Polska to dynamicznie rozwijający się rynek, na którym produkty Brown-Forman mają ugruntowaną pozycję, dlatego z entuzjazmem patrzę na nowe wyzwania. Zwłaszcza, że polscy konsumenci przestawiają się na alkohole premium. Moją ambicją będzie wzbogacanie doświadczeń naszych konsumentów, budowanie z nimi długotrwałych relacji, dalszy wzrost świadomości i roli odpowiedzialnej konsumpcji, a także dalszy rozwój naszej efektywnej i zróżnicowanej organizacji - mówi Biba Konieczna-Sano.

Brown-Forman Polska konsekwentnie osiąga pozytywne wyniki biznesowe, rozwijając swoje marki zwłaszcza w segmencie premium i super premium. Jak wynika z danych firmy, w 2018 r. wolumenowa sprzedaż whisky marek z portfolio firmy wzrosła w Polsce o 16,9% w porównaniu do roku poprzedniego, co sprawia, że Polska jest obecnie w pierwszej dziesiątce krajów najbardziej perspektywicznych dla rozwoju Brown-Forman, plasując się na 6. miejscu pod względem wielkości.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Finlandia® Vodka po raz kolejny zdobyła pozycję lidera pod względem ocen konsumentów. Według badań przeprowadzonych w 2013 r. przez Centrum Badań Marketingowych Indicator, okazała się w świadomości konsumentów najbardziej zbliżona do ideału. Jeden z dwóch najmocniejszych brandów w portfolio Brown-Forman, został najwyżej oceniony we wszystkich kategoriach spośród wszystkich analizowanych marek wódek.

Kultowa mieszanka studencka Bakalland to popularna forma przekąski wśród osób aktywnych fizycznie i uczących się. To doskonałe połączenie orzechów arachidowych, rodzynek, orzechów laskowych i orzechów nerkowca.

X