Jesteś tutaj

Lavazza oficjalną kawą Arsenalu i Liverpoolu

Włoska marka kawy Lavazza została partnerem dwóch czołowych klubów angielskiej Premier League – Arsenalu i Liverpoolu. Przez najbliższe trzy lata Lavazza będzie wyłącznym dostawcą kawy na stadionach Emirates i Anfield. W ofercie produktowej znajdą się zrównoważone kawowe mieszanki iTierra! Colombia. Z kolei w strefach VIP i dla zawodników oraz w kluczowych punktach sprzedaży na stadionie, będzie serwowana Kafa – kawa premium typu single origin.

Lavazza jako firma rodzinna ma długie tradycje w oferowaniu najwyższej jakości włoskiej kawy, sięgające założenia firmy w Turynie w 1895 r. – było to niedługo po założeniu obu klubów: Arsenal FC w 1886 r. i Liverpool FC w 1892 r. Tak jak Lavazza łączy w sobie dziedzictwo, tradycję i pasję do tworzenia doskonałych doznań kawowych, tak Arsenal i Liverpool czerpią z tych wspólnych wartości, aby osiągać doskonałe wyniki na boisku.

Lavazza od dawna kojarzona jest z najbardziej prestiżowymi imprezami sportowymi. Marka jest jedynym sponsorem z branży spożywczej i napojów wszystkich czterech tenisowych turniejów Wielkiego Szlema, w tym Wimbledonu. Lavazza współpracuje również na lokalnych rynkach z innymi imprezami premium, takimi jak Royal Ascot (Wielka Brytania), Mercedes Cup (Niemcy) i CHIO Aachen (Niemcy). Poprzednie partnerstwa sportowe obejmują Mistrzostwa Świata w piłce nożnej we Francji w 1998 r., Italian Open (Golf) 2013 i 2014 oraz Puchar Świata w narciarstwie z 1987 i 1989 r.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Lavazza została jednym z głównych partnerów piątej edycji Żółtego Przewodnika Gault&Millau Polska. Podczas uroczystej premiery przewodnika, zorganizowanej 26 listopada br. w gdańskim Amber Expo, wręczone zostały nagrody dla najwybitniejszych polskich szefów kuchni. W objętej patronatem Lavazzy kategorii Szef Jutra nagrodę otrzymał Aleksander Baron, z warszawskiej restauracji Zoni.

Transakcja, która w niektórych jurysdykcjach podlega zatwierdzeniu przez organy regulacyjne i konsultacjom z pracownikami, zostanie zamknięta w grudniu 2018 r. Mars Drinks w 2017 r. wygenerował przychody w wysokości około 350 mln USD. Dzięki tej transakcji Grupa Lavazza będzie kontynuować swoją strategię ekspansji międzynarodowej na kluczowych rynkach.

X