Jesteś tutaj

Jantoń przejmuje markę win Roberta Makłowicza

Wczoraj, 11 października 2018 r. została podpisana wieloletnia umowa współpracy pomiędzy firmą Jantoń a Robertem Makłowiczem – znanym podróżnikiem i krytykiem kulinarnym i jego synem Mikołajem Makłowiczem, sommelierem. Na mocy umowy spółka przejmuje działalność operacyjną marek Wino Makłowicz oraz Selekcja Makłowicz i będzie odpowiedzialna za ich rozwój.

Umowa firmy Jantoń oraz Roberta i Mikołaja Makłowiczów zakłada współpracę w wielu obszarach. Planowany jest dynamiczny rozwój marki Wino Makłowicz. Będzie ona oferować branży HoReCa unikatową na rynku, specjalnie dobraną przez Roberta i Mikołaja Makłowiczów kartę win. Jednocześnie rozwijana będzie oferta win na stacjach BP pod marką Selekcja Makłowicz. W ramach nowych wspólnych działań przygotowana zostanie m.in. propozycja dla rynku detalicznego, która umożliwi konsumentom podróż do najciekawszych regionów świata win.

Nowa inicjatywa to jeden z elementów strategii, w ramach której firma Jantoń chce rozwijać ofertę w zakresie jakościowych win gronowych.

– Projekt ten inicjuje działania, które w przyszłości pozwolą nam na zostanie liderem w tej kategorii. Mamy rozległe plany w tym zakresie – wyjaśnia Jakub Nowak, prezes firmy Jantoń. – W ramach naszej strategii planujemy bowiem dalsze akwizycje, które umożliwią nam rozbudowę asortymentu win gronowych.

Foto: Pixabay

Kategoria: 

Podobne artykuły

7 września została  domknięta transakcja, w wyniku której Jakub Nowak, prezes zarządu Jantoń SA Sp. K. wraz z Enterprise Investors kupili 100 proc. akcji spółki.

Wzrost temperatur sprzyja polskim winnicom. Zmiany klimatyczne powodują, że wydłuża się okres wegetacji, a owoce stają się coraz słodsze. Dalsze zmiany mogą spowodować, że za kilka lat produkcja win może przenieść się w kierunku Europy Północnej.

X