Jesteś tutaj

Jantoń przejmuje markę win Roberta Makłowicza

Wczoraj, 11 października 2018 r. została podpisana wieloletnia umowa współpracy pomiędzy firmą Jantoń a Robertem Makłowiczem – znanym podróżnikiem i krytykiem kulinarnym i jego synem Mikołajem Makłowiczem, sommelierem. Na mocy umowy spółka przejmuje działalność operacyjną marek Wino Makłowicz oraz Selekcja Makłowicz i będzie odpowiedzialna za ich rozwój.

Umowa firmy Jantoń oraz Roberta i Mikołaja Makłowiczów zakłada współpracę w wielu obszarach. Planowany jest dynamiczny rozwój marki Wino Makłowicz. Będzie ona oferować branży HoReCa unikatową na rynku, specjalnie dobraną przez Roberta i Mikołaja Makłowiczów kartę win. Jednocześnie rozwijana będzie oferta win na stacjach BP pod marką Selekcja Makłowicz. W ramach nowych wspólnych działań przygotowana zostanie m.in. propozycja dla rynku detalicznego, która umożliwi konsumentom podróż do najciekawszych regionów świata win.

Nowa inicjatywa to jeden z elementów strategii, w ramach której firma Jantoń chce rozwijać ofertę w zakresie jakościowych win gronowych.

– Projekt ten inicjuje działania, które w przyszłości pozwolą nam na zostanie liderem w tej kategorii. Mamy rozległe plany w tym zakresie – wyjaśnia Jakub Nowak, prezes firmy Jantoń. – W ramach naszej strategii planujemy bowiem dalsze akwizycje, które umożliwią nam rozbudowę asortymentu win gronowych.

Foto: Pixabay

Kategoria: 

Podobne artykuły

Trendy „eko” i „bio” zataczają coraz szersze kręgi. Moda nie ominęła również branży winiarskiej. Z danych za rok 2017 wynika, że ekologiczne wina gronowe nie są jeszcze produkowane w Polsce. Na rynku dostępne są natomiast polskie wina owocowe i cydr bio.

W Zamku Książąt Sułkowskich w Bielsku Białej podczas Gali finałowej 3. edycji Festiwalu Neo Fashion Jamboree odbyła się premierowa prezentacja Fanaberi – linii win będących mariażem temperamentnego, hiszpańskiego wina z aromatycznym granatem.

X