Jesteś tutaj

Filmowe hity od Bakalland już we wrześniu w kinach

Marka Bakalland wprowadza do kin w całej Polsce bakalie przekąskowe. Działania reklamowe obejmą m.in. spoty i sponsoring sal. Kampania w sieci Cinema City, obejmująca 355 sal kinowych w 20 miastach, rozpocznie się 16 września i potrwa do końca roku. Bakaliowe mixy bazują na orzechach i suszonych owocach. Nowe produkty to dobrze znane: żurawina, migdał, orzech arachidowy, kukurydza i kokos z dodatkami: czekoladą, miodem, sokiem z jagód czy solą morską. Zagadkowe nazwy oraz atrakcyjne opakowania – Koko Loko, O!żesz Sezam, Love Las, Cud Miód i Słona Ona – kryją w sobie niepowtarzalne smaki. Każdy z nich zostanie bohaterem spotu. Poznamy leniwego Koko Loko i towarzyszącego mu rekina, czarującego Love Lasa i jego zakochaną fankę czy tropiącą krowę wypasaną na polu kukurydzy przez uroczą farmerkę. Siłą spotów są zabawne dialogi wprowadzające widzów w świat zupełnie nowych smaków bakalii. Kampania obejmuje 15-sekundowe spoty, które będą emitowane w blokach specjalnych oraz sponsoring sal kinowych w pięciu miastach. Ekspozycję marki zapewnią także postery i rollupy. Nowe produkty będą dostępne w barkach kinowych. Działaniom na rzecz nowej linii bakalii przekąskowych towarzyszy kampania sponsoringowa i product placement w programie Mam Talent (TVN), działania PR z udziałem influencerów i komunikacja w mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii powstała dedykowana strona produktowa, gdzie dostępne będą informacje o nowościach.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Decyzją konsumentów Delecta została wyróżniona tytułem Superbrands 2018 w XII. edycji  niezależnego badania marek w Polsce. W projekcie przebadano blisko 2 tys. marek. Laureatów wskazało ponad 10 tys. respondentów.

Innova Phoenix otrzymała zgody UOKiK na przejęcie kontroli nad Rieber Foods - właścicielem marki Delecta - oraz nad Bakallandem, podał Bakalland. Uzyskanie zgody było warunkiem połączenia Bakalland z SPV należącym do Innova Phoenix, który będzie właścicielem 100% akcji Delecty.

X