Jesteś tutaj

Cydr – produkt z potencjałem

Lubelskie Święto Młodego Cydru odbędzie się już w najbliższą sobotę 17 września w Lublinie. Podczas tegorocznej edycji odbędzie się dyskusja na temat potencjału cydru w kontekście produktów regionalnych. Gospodarzem wydarzenia jest Lubelskie Stowarzyszenie Miłośników Cydru. Spotkanie branżowe odbędzie się w formie panelu dyskusyjnego. Wezmą w nim udział producenci cydru, sadownicy, naukowcy, sommelierzy i eksperci rynkowi. Tematem przewodni to potencjał cydru, jako produktu regionalnego. – Tak jak Toskania nie mówi o winogronach, tylko o kulturze wina, my również nie chcemy już tylko dyskutować o polskich jabłkach, ale także o bogactwie polskich cydrów. Konsumenci oczekują od nas różnorodności. Święto będzie pierwszą okazją do pełnego rozsmakowania się w tej różnorodności, zapowiedzią zmian, które czekają cały rynek cydru – mówi Robert Ogór, prezes Ambra s.a., producenta Cydru Lubelskiego podczas konferencji prasowej zapowiadającej tegoroczne Lubelskie Święto Młodego Cydru.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Rada Nadzorcza TiM S.A. powołała z dniem 1 lipca 2018 r. Mariusza Glenszczyka na stanowisko Prezesa Zarządu. Dotychczas pełnił on funkcje: Wiceprezesa Zarządu, Dyrektora ds. Handlu i Marketingu oraz Pełnomocnika Zarządu ds. Zintegrowanego Systemu Jakości. Do zarządu Spółki dołączyła również Ewa Krzuś-Wiśniewska, która objęła stanowisko Członka Zarządu, Dyrektora ds. Handlu i Trade Marketingu.

W Duchnicka Wine&Food w Warszawie odbyła się konferencja prasowa „Rodzinne imperium Antinori. 600 lat doświadczenia w produkcji wina”. Spotkanie to zorganizowała firma Ambra, wyłączny dystrybutor marki Antinori w Polsce, a gościem specjalnym była Allegra Antinori – przedstawicielka najmłodszego z 26 pokoleń włoskich winemakerów. Jej wizyta zbiegła się z 15. urodzinami Centrum Wina.

X