Jesteś tutaj

Co roku linie Emirates serwują ponad 11 mln kawałków wyśmienitej czekolady

Co roku linie Emirates podają w klasach premium przynajmniej 11 mln kawałków luksusowej czekolady z całego świata oraz szeroki wybór czekoladowych deserów i słodyczy we wszystkich klasach rezerwacyjnych. Słodkości stanowią uzupełnienie wyśmienitej oferty gastronomicznej Emirates przygotowywanej przez najlepszych kucharzy.

W klasie pierwszej i biznes pasażerowie Emirates mogą spróbować pralin i czekoladek 8 producentów luksusowej czekolady z 6 krajów słynących z zamiłowania do niej. Wybrane marki oferują podróżującym różnorodny zestaw czekolad najwyższej jakości z całego świata, w tym miejscowych wyrobów ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, gdzie przewoźnik ma swoją siedzibę. Każda marka czekolady jest serwowana na pokładzie przez 3 miesiące, po czym pasażerowie otrzymują nowy zestaw do spróbowania. Linie Emirates serwują czekoladki na wszystkich trasach jako uzupełnienie wielodaniowego menu inspirowanego kuchnią regionalną.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Goplana, Grześki i Jeżyki, marki Grupy Colian, otrzymały prestiżowe wyróżnienia The Superbrands Ltd, niezależnej międzynarodowej organizacji, promującej ideę brandingu. Marki znalazły się wśród elitarnego grona silniejszych wizerunkowo marek na polskim rynku.

Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” , którego sponsorem od 11 lat jest firma Tymbark, został najlepszą inicjatywą promującą aktywne społeczeństwo – otrzymał Nagrodę Biznesu Sportowego DEMES. Nagrody zostały wręczone podczas XIII Gali Sportu i Biznesu, która odbyła się 23 marca na PGE Narodowym. 

X

Przeczytaj również