Jesteś tutaj

Awanse w Dziale Kosmetyków Henkel Polska

Henkel Polska powołał Piotra Strzelczyka, pełniącego dotychczas obowiązki dyrektora marketingu w Dziale Kosmetyków, na stanowisko dyrektora sprzedaży kosmetyków Henkel Polska. W nowej funkcji Piotr Strzelczyk odpowiada za strategię i całość działań sprzedażowych firmy w obu kanałach dystrybucji - nowoczesnym i tradycyjnym.

Odpowiedzialność po Piotrze Strzelczyku za działania marketingowe przejęła Karolina Markiewicz-Kuskowska, awansując na dyrektora marketingu i trade marketingu w Dziale Kosmetyków Henkel Polska. Do jej nowych obowiązków należy opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych takich znanych marek firmy jak Palette, Taft, Syoss, Schauma, Glisskur i Fa.

Piotr Strzelczyk pracę w Henklu rozpoczął w 2009 roku, kiedy to objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale firmy. Wcześniej pracował jako dyrektor marketingu w firmie Whirlpool.

Nowy dyrektor sprzedaży Działu Kosmetyków Henkel Polska ma 41 lat i jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i marketing. Jest żonaty i ma dwoje dzieci. W wolnym czasie uprawia bieganie.

Karolina Markiewicz-Kuskowska z firmą Henkel jest związana od  2013 roku, kiedy to objęła stanowisko Senior Brand Managera odpowiedzialnego za kategorię produktów do koloryzacji włosów. Ostatnio pełniła także funkcję Senior Key Account Managera w dziale sprzedaży kosmetyków, odpowiadając za wybranych klientów międzynarodowych. Przed rozpoczęciem pracy w Henklu związana była zawodowo z Colgate-Palmolive.

37-letnia Karolina Markiewicz-Kuskowska ukończyła studia magisterskie o kierunku Marketing i zarządzanie na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jest mężatką i ma dwoje dzieci. Jej pozazawodowe hobby to triathlon. Uwielbia także wędrówki górskie. 

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Koniec roku to zawsze czas podsumowań, rozliczeń, to też czas wyznaczania sobie nowych celów. Na początku grudnia doszło więc do zmiany na stanowisku redaktora naczelnego. Rafał Boruc został następcą Jacka Ratajczaka. Dotychczasowy naczelny pozostaje jednak w redakcji, by służyć radą i dzielić się zdobytym przez lata doświadczeniem.

Stanowisko Dyrektora Generalnego Hochland Polska z dniem 1 stycznia 2016 roku obejmie Peter Knauer. Ma on ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w branży FMCG. Peter Knauer pracował  na stanowiskach kierowniczych w Niemczech, Polsce i Rosji dla firm takich, jak Cadbury, Wrigley i Mars,  posługuje się między innymi biegle językiem polskim.

X