Jesteś tutaj

„Złota tarcza” dla „Pszczelich hoteli” Carrefour Polska

W trakcie gali II edycji Festiwalu Filmów Odpowiedzialnych „17 celów” w Poznaniu, Carrefour Polska otrzymał „Złotą Tarczę”. Nagroda została przyznana za zajęcie pierwszego miejsca w kategorii przedsiębiorstwa i fundacje korporacyjne dla filmu „Pszczele hotele od Carrefour”.

Nagrodzony „Złota Tarczą” film powstał, aby propagować działania z zakresu odpowiedzialności społecznej biznesu, które Carrefour Polska zainicjowało w sierpniu 2016 r. Na dachach budynków, w których znajdują się sklepy Carrefour, zainstalowano wówczas pierwszych 20 „Pszczelich hoteli” dla owadów żyjących w miastach. Specjalne ule zlokalizowane na dachach sklepów Carrefour dają schronienie od deszczu i zimna. Celem akcji zainicjowanej i realizowanej przez sieć jest pomoc w ochronie pszczół w środowisku miejskim, jak również wzmocnienie świadomości społecznej dotyczącej ochrony bioróżnorodności i miejskiego pszczelarstwa.

– Carrefour Polska pragnie minimalizować swój wpływ na otaczające je środowisko naturalne, wykorzystując potencjał swoich sklepów. Do tej pory powstało już 28 „Pszczelich hoteli” i planujemy stale zwiększać ich liczbę – powiedziała Barbara Kowalska, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju Carrefour Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Carrefour Polska został partnerem wyjątkowego koncertu francuskiej Orchestre d’Auvergne, który odbędzie się 4 maja w budynku NOSPR w Katowicach. Muzycy wystąpią dla śląskiej publiczności po raz pierwszy.  Carrefour zaangażował się we wsparcie tego ciekawego wydarzenia kulturalnego w ramach strategicznego partnerstwa z Instytutem Francuskim.

Firma Carrefour otrzymała prestiżową nagrodę 3. edycji konkursu HR Innovator za stworzenie projektu „Przepis na Mistrza”, którego celem jest aktywizacja i rozwój zawodowy obecnych i przyszłych pracowników. Przyznana nagroda to dowód uznania dla firmy Carrefour, która tworzy oraz realizuje innowacyjne projekty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

X

Przeczytaj również