Jesteś tutaj

Żabka wspiera technologicznie franczyzobiorców

Żabka udostępniła dla swoich franczyzobiorców specjalną aplikację mobilną, która ułatwia codzienne zarządzanie sklepem. Narzędzie pozwoli m.in. monitorować na bieżąco wyniki sprzedaży w placówkach, generować symulację przychodów czy rozliczenia finansowe.

– Koncentrujemy się na potrzebach naszych franczyzobiorców i korzystając z nowoczesnych technologii wprowadzamy nowe narzędzia, upraszczające codzienne prowadzenie biznesu. Aplikacja wprowadza również nową, wyższą jakość w zarządzaniu sklepem. Franczyzobiorcy będą na bieżąco otrzymywać informacje z kasy, dzięki czemu łatwiej analizować dane sprzedażowe czy weryfikować poziom zatowarowania. W kolejnych miesiącach planujemy rozwój tego narzędzia o moduł grywalizacji, motywujący franczyzobiorców oraz sprzedawców do zaangażowania w aktywną sprzedaż  – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu Żabka Polska.

Aplikacja umożliwia ciągłą kontrolę tego, co aktualnie dzieje się w sklepie, gdyż raport ze sprzedaży i informacje dotyczące przychodów jest dostępny online. Franczyzobiorcy otrzymują także powiadomienia o zalogowaniu kas w sklepie, dzięki czemu wiedzą, czy otwarcie nastąpiło o właściwej godzinie. Każdy franczyzobiorca może również skorzystać z dedykowanych raportów tylko dla swojego sklepu. Może np. sprawdzić TOP 30 najlepiej rotujących produktów, dzięki czemu ma możliwość jeszcze lepszego planowania sprzedaży.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Komisja Europejska zgodziła się na przejęcie sieci sklepów Żabka Polska przez fundusz CVC Capital Partners z Luksemburga. Przejęcie  zdaniem KE nie zagraża konkurencji rynkowej. 

Nowo otwarty punkt w Galerii Katowickiej jest dziesiątym sklepem sieci Żabka, w lokalizacji typu centrum handlowe. Jego format convenience odpowiada na potrzeby klientów, pracowników galerii, jak i najemców, co potwierdzają wyniki istniejących już punktów m.in. w CH Manufaktura w Łodzi, CH Avenida w Poznaniu czy Galerii Północnej w Warszawie. 

X