Jesteś tutaj

Wystartowała kampania marketingowa Gang Słodziaków

Ruszyła kampania marketingowa akcji Gang Słodziaków, prowadzonej przez sieć Biedronka. W tym roku wesoła szóstka Słodziaków z leśnej polany zachęca dzieci i dorosłych do wspólnego czytania. Kampania „Gang Słodziaków” prowadzona jest w stacjach telewizyjnych, radiowych, w prasie, internecie i mediach społecznościowych.

Kampanię rozpoczyna 45-sekundowy spot reklamowy. Jego akcja ma miejsce wieczorem, gdy dzieci kładą się spać. Do ich pokoju przychodzi tata i zaczyna czytać książkę na dobranoc. W tym momencie widzowie wraz z rodziną bohaterów spotu przenoszą się na bajkową leśną polanę, gdzie Gang Słodziaków urządza wielki wyścig.

– W tym roku stworzyliśmy od podstaw cały świat Słodziaków – maskotki, książkę, aplikację mobilną, a w kolejnych dniach udostępnimy dodatkowe atrakcje. Podkreślamy też wagę codziennego czytania książek dzieciom, bo to doskonały sposób na wspólne spędzanie czasu. Pobudza wyobraźnię i inspiruje ich do tworzenia własnych historii. Właśnie ten aspekt zaakcentowaliśmy w pierwszym spocie naszej kampanii – mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.

Spot jest emitowany w głównych stacjach telewizyjnych: oraz w kanałach dziecięcych. Można go też obejrzeć na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube.

Kampania wzbogacona jest o elementy content marketingu. Materiały pojawiać się będą cyklicznie m.in. w kanałach marki na Facebooku i YouTube oraz stronie gangslodziakow.pl. Można również pobrać dedykowana aplikację na telefony – Gang Słodziaków.

Nowa akcja lojalnościowa Biedronki ruszyła 27 sierpnia br. W jej ramach klienci robiąc zakupy w Biedronce, będą mogli za darmo zdobyć 6 członków Gangu Słodziaków oraz niezwykłą książkę opisującą ich barwne przygody. By wziąć udział w akcji, wystarczy na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Naklejki można kolekcjonować do 18 listopada br., a pluszaki i książkę odbierać do 2 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Nastąpił wyczekiwany powrót Gangu Słodziaków. Ich przejście przez magiczny portal do sklepów Biedronki jest wspierane przez szeroko zakrojoną kampanię marketingową, która ruszyła 26 sierpnia br.

W poniedziałek, 27 sierpnia ma ruszyć nowa akcja lojalnościowa w sklepach Biedronki. Po sukcesie dwóch edycji „Gangu Świeżaków” przyszła pora na „Gang Słodziaków”. Podobnie jak we wcześniejszych odsłonach, również tym razem klienci za zrobione zakupy będą otrzymywali naklejki, które będzie można wymienić na maskotki.

X