Jesteś tutaj

Tesco zaprasza Polaków na wiosenną rozgrzewkę z Pele

Wraz z nadejściem wiosny Tesco rusza z nową akcją. Już 26 marca na półkach sklepów sieci znajdziemy limitowaną serię piłek i gadżetów sygnowanych przez jedną z najbardziej utytułowanych gwiazd światowego futbolu, byłego reprezentanta Brazylii, Pele. Sportowy program zainaugurowany przez Tesco ma masowo zachęcić Polaków do spontanicznego ruchu na świeżym powietrzu, ponieważ jak wskazują badania CBOS z 2013 roku, brak ruchu ciągle deklaruje aż prawie 40% Polaków.

– Z okazji inauguracji programu, Tesco zadba też o swoich lojalnych klientów i najmłodszych. Podopieczni programu Tesco dla Szkół, którzy wzięli udział w konkursie i dzieciaki z rodzinnych domów dziecka działających pod auspicjami Fundacji Happy Kids, otrzymają od Tesco zestawy piłek i gadżetów. Dzieci są naszą przyszłością. Jako świeżo upieczony tata, wiem, że należy dbać o ich zdrowie i prawidłowy rozwój od najmłodszych lat. Dlatego w ramach naszego programu dzieciaki z 5 szkół biorących udział w konkursie Tesco dla Szkół i rodzinnych domów dziecka otrzymają wspaniałe piłki Pelego, aby aktywnie dbać o swoją kondycję – mówi Michał Sikora. Nie będzie to jednak jedyna atrakcja.

 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć Tesco pomimo wzrostu obrotów w Europie, w Polsce wykazuje ich spadek. W ostatnim roku finansowym  przychody firmy spadły o 3% do poziomu 10,8%, a ilość sklepów zmalała o 11 placówek. 

Klienci Tesco Metro Ealing Broadway w Londynie od 25 sierpnia mogą odwiedzać całkowicie odnowiony sklep. W sklepie tym wprowadzono nową linię produktów delikatesowych składającą się z tradycyjnych polskich serów i wędlin. Ten sklep jest jednym z dwóch sklepów w całej Wielkiej Brytanii, gdzie można skorzystać z lady z tradycyjnymi polskimi produktami delikatesowymi .

X