Jesteś tutaj

SPAR Polska testuje nowy model sklepu convenience

11 października SPAR Polska uruchomił w Krakowie sklep w formacie SPAR Express, będący pierwszym sklepem sieci funkcjonującym w nowym koncepcie convenience. Segment convenience to format oparty na wygodzie zakupów, bliskości i dopasowaniu do miejskich lokalizacji.

SPAR jako sieć multiformatowa poprzez nowy projekt chce jeszcze czytelniej spozycjonować sklepy w miastach w formacie SPAR Express pod kątem klientów żyjących w biegu, dokonujących regularnych zakupów w małych sklepach w okolicy oraz klientów kupujących pod wpływem impulsu. Krakowski SPAR Express zlokalizowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie Wawelu. Wychodząc naprzeciw polskim i zagranicznym turystom, w sklepie zastosowane zostało podwójne nazewnictwo oznaczenia kategorii, zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Asortyment sklepu nastawiony jest przede wszystkim na produkty świeże i tzw. food to go, dedykowane głównie klientom szukającym gotowych rozwiązań i stawiającym na wygodę. W swojej ofercie SPAR Express przy ul. Stradomskiej posiada szeroki wybór kanapek, wrapów, sałatek, surówek i świeżych soków. Z myślą o turystach oraz osobach robiących szybkie zakupy śniadaniowe czy wpadających na kawę w sklepie zaadaptowano także kącik kawowy.

SPAR Polska po okresie testowym nowego konceptu planuje sukcesywne jego wdrażanie również w innych lokalizacjach.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Dnia 1 września br. nastąpiło otwarcie sklepu SPAR w Jankowicach Rybnickich. Placówka posiadająca 2 kasy i zajmująca powierzchnię około 200 m² została uruchomiona w formacie SPAR Express. 

Rynek nieruchomości handlowych rośnie w stałym tempie. Powstają nowe miejsca pracy oraz strefy zakupowe. Jest to szczególnie istotne w mniejszych miastach bądź na obrzeżach ośrodków wojewódzkich, gdzie rynek nie jest jeszcze tak nasycony. W takich miejscach doskonale sprawdzają się nieruchomości typu convenience.

X