Jesteś tutaj

Sieć Mila pomaga dzieciom

W dniach od 16 sierpnia do 6 września br. każdy klient marketów Mila może wziąć udział w akcji charytatywnej na rzecz Podopiecznych Fundacji „Serca dla Maluszka”. Przy kasach sklepów Mila na terenie całej Polski umieszczone zostały skarbonki, które będzie można zasilać wpłatami podczas codziennych zakupów. Fundusze zebrane podczas akcji zostaną przeznaczone na leczenie i rehabilitację dzieci niepełnosprawnych i chorych. Jednym z ważnych aspektów filozofii firmy Mila S.A. jest społeczna odpowiedzialność. Umożliwiając organizacji non-profit takiej, jak Fundacja „Serca dla Maluszka” przeprowadzenie akcji charytatywnej w swoich sklepach Zarząd Mila S.A. stworzył możliwość realnej pomocy potrzebującym dzieciom, włączając do akcji swoich pracowników oraz klientów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

 Nagroda główna urodzinowej loterii sieci Mila, Skoda Rapid, trafiła do Łukasza Zawady z Olimpina. W konkursowej puli znalazło się ponad 2 tys. nagród w tym bony na zakupy, zestawy noży i smartfony. 

1 stycznia 2015 r. na rynku pojawi się nowa sieć supermarketów Mila. Marka należy do spółki market-Detal, której prezesem jest Artur Kasner. Sieć będzie tworzyć 170 sklepów należących obecnie do Grupy Polomarket.

X

Przeczytaj również