Jesteś tutaj

Rozpoczęto II etap konkursu „Lokalni herosi”

Aż 405 inicjatyw zostało przyjętych do II etapu rywalizacji o 1,5 mln zł grantów w konkursie „Lokalni herosi – 100 inicjatyw przedsiębiorców na 100-lecie niepodległości”. Najwięcej projektów zgłoszono w Małopolsce, Mazowszu i na Dolnym Śląsku. Duże zainteresowanie udziałem w projekcie Eurocash potwierdza, że właściciele sklepów małoformatowych są mocno zaangażowani w życie społeczności lokalnych.

– Konkurs ma pomóc detalistom w utrzymywaniu dobrych relacji z lokalnymi wspólnotami. Przeprowadzone wcześniej na zlecenie Eurocash badania wykazały, że oprócz dobrej oferty to właśnie dobre relacje są konieczne do rozwoju sklepów małoformatowych. Wiemy, że prowadzenie sklepu to nie tylko biznes. Dlatego m.in. poprzez Akademię Umiejętności Eurocash, czy platformę eHurt do zdalnego zarządzania zamówieniami i finansami sklepów oraz program lojalnościowy Delikarta chcemy dać przedsiębiorcom wiedzę, czas i narzędzia niezbędne do wzmacniania relacji z lokalnymi wspólnotami – stwierdza Jacek Owczarek, Członek Zarządu Grupy Eurocash.

Z nadesłanych inicjatyw wynika, że relacje te najczęściej są budowane poprzez sport, rozwój przestrzeni wspólnej i zaangażowanie w życie kulturalne. Nie brakuje jednak i takich przedsiębiorców, którzy chcą pomóc społecznościom np. poprzez wsparcie osób niepełnosprawnych lub inicjatywy ekologiczne.

O tym, kto ostatecznie dostanie grant, zadecyduje głosowanie Internautów, które odbędzie się poprzez stronę herosiprzedsiebiorczosci.pl między 15 sierpnia, a 14 października br.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Grupa Eurocash, partner handlu tradycyjnego, świętuje swoje 20-lecie. - Konsekwencja działania, słuchanie potrzeb klientów i konsumentów oraz pielęgnowanie ducha przedsiębiorczości - te trzy wartości przyświecały nam w Eurocash od zawsze - mówił Luis Amaral, Prezes Grupy Eurocash.

UOKiK skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie przejęcia przez Eurocash kontroli nad właścicielem sieci sklepów Mila. Do wydania decyzji konieczne jest przeprowadzenie badania rynku. Dotychczas ustalono, że firmy konkurują ze sobą na 21 lokalnych rynkach.

X

Przeczytaj również