Jesteś tutaj

Ponad 7 mln Słodziaków w rękach klientów

Kolejna odsłona akcji Gang Słodziaków i kolejne rekordy. W tej edycji sieć Biedronka wydała ponad 7,2 mln maskotek. Niesłabnącą popularnością cieszą się również przygody biedronkowych bohaterów spisane na kartach książki „Przyjaciele mogą wiele, czyli magia z leśnej polany. Gang Słodziaków”, która trafiła do ponad 620 tys. klientów w całej Polsce. W Biedronce od 2 grudnia zakupić można grę dla dzieci Milionerzy w wydaniu słodziakowym.

Miłośnicy Słodziaków nie muszą się rozstawać ze swoimi bohaterami. Właśnie na półki sklepów Biedronka trafiła gra „Gang Słodziaków Milionerzy”. Inspirowana popularnym teleturniejem telewizyjnym pozycja, zapewni fantastyczną zabawę i emocjonującą rozgrywkę zarówno najmłodszym, jak i rodzicom. W puli pytań znalazły się te dotyczące literatury dziecięcej, filmów animowanych, świata roślin, zwierząt oraz oczywiście znajomości przygód Słodziaków. Na każdego, kto zdecyduje się powalczyć o tytułowy milion, będzie czekał specjalny „Słodziakowy Banknot Zwycięzcy”.

W sumie przez 14 tygodni trwania akcji (26.08-1.12), Biedronka wydała klientom ponad 7,2 mln Słodziaków. Rekord ubiegłoroczny został pobity. W akcji dostępnych było 10 Słodziaków – cztery duże i sześciu Juniorów. Najpopularniejszymi okazały się być większe maskotki. Na pierwszym miejscu znalazła się Sarenka Hania, na drugim Nietoperz Nikodem, a podium zamknął Borsuk Bartek. Wśród Juniorów najchętniej sięgano po Zajączka Zuzię, Sówkę Zosię i Liska Lucusia. Ponad 620 tys. książek to kolejny wynik akcji, który robi wrażenie. W poprzedniej akcji Gang Słodziaków sieć wydała łącznie – licząc trzy opublikowane tytuły – ponad 2 mln książek o leśnych bohaterach.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Mieszkańcy Leśnej Polany w nowej odsłonie akcji „Gang Słodziaków” przekazują cenną wiedzę na temat ekologii. Aby rozbudzić w dzieciach troskę o środowisko Biedronka przygotowała specjalną broszurę o segregacji odpadów, którą będzie można otrzymać za darmo dzięki zakupom w najbliższą sobotę, 12 października. Ponadto już wkrótce Biedronka wspólnie z Fundacją Arka zasadzi w Polsce tysiące drzew.

Nastąpił wyczekiwany powrót Gangu Słodziaków. Ich przejście przez magiczny portal do sklepów Biedronki jest wspierane przez szeroko zakrojoną kampanię marketingową, która ruszyła 26 sierpnia br.

X