Jesteś tutaj

Netto otwiera kolejne sklepy

Dnia 28 listopada sieć handlowa Netto powiększyła się o dwa nowe sklepy – w Pile oraz w Szczecinie. Nowe placówki są zgodne z konceptem 3.0. To ukłon w stronę potrzeb konsumenta, który chętnie robi zakupy w nowoczesnej i przestronnej przestrzeni.

Komfortowe wnętrze, nawiązujące klimatem i kolorystyką do duńskiego pochodzenia marki sprawia, że zakupy stają się wyjątkowo przyjemnym doświadczeniem. Na półkach nowego sklepu klienci znajdą jeszcze więcej świeżych warzyw i owoców, szeroką gamę produktów bezglutenowych, bezlaktozowych czy bezcukrowych, a także zdrowych artykułów z certyfikatem BIO. Klientów ceniących swój czas ucieszy strefa TO GO, w której znajdą się m.in. sałatki, świeże soki, smoothies i wiele innych zdrowych propozycji.

Nowy sklep w Pile znajduje się przy ul. S. Wyspiańskiego 10. Placówka w Szczecinie mieści się zaś przy ul. Metalowej 63A. Szczecińskie Netto to najnowocześniejszy sklep tej sieci  w Polsce. Został wyposażony w najnowsze technologie stworzone dla  branży retail. Do wykorzystywanych już standardowo w placówkach Netto 3.0 zintegrowanych systemów komunikacji bezprzewodowej pracowników oraz nagłośnienia i zarządzania kolejką kasową, wprowadzono innowacyjny system inteligentnych kamer, pozwalających na automatyczne informowanie personelu o konieczności otwarcia kolejnych kas. System obejmuje również półki sklepowe i informuje o konieczności uzupełnienia brakujących produktów. Wszystkie rozwiązania działają w ramach jednego środowiska o nazwie Xaris, co daje możliwość ich maksymalnego wykorzystania i optymalizacji pracy pracowników sklepu. Uruchomiony został również system dostaw nocnych, który poprawi efektywność dystrybucji. Dla klientów obu nowych sklepów sieć przygotowała w dniu otwarcia szereg atrakcji oraz promocyjną ofertę sprzedażową.

Oprócz otwarć nowych placówek, sieć równolegle prowadzi intensywny remodeling już istniejących. W efekcie obecnie ok. 100 sklepów funkcjonuje zgodnie z nowym modelem Netto.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć sklepów Netto wprowadziła program lojalnościowy "Ze Scottiem do supermocy". Zawiera on album, w którym znajdują się łamigłówki, ciekawostki oraz przepisy, których bohaterem jest pies Scottie.

X