Jesteś tutaj

Konkurs Big Data z Żabką

Sieć sklepów Żabka od lat wspiera studentów uczelni na terenie całego kraju. Tym razem przygotowała specjalny projekt dla studentów ekonometrii, matematyki oraz informatyki. W pierwszym kwartale 2019 r. ruszy konkurs Big Data z Żabką. Najlepszy innowacyjny pomysł stworzony przez studentów zostanie nagrodzony wyjazdem do amerykańskiego centrum technologicznego.

Głównym założeniem projektu jest opracowanie przez studentów ciekawych i praktycznych rozwiązań wykorzystania danych. Przy ich przygotowaniu młodzi ludzie będą pracować z Big Data, które udostępni im firma Żabka Polska, przy wykorzystaniu metod  Artificial Intelligence oraz Machine Learning.

Studenci, których pomysł zostanie uznany za najbardziej innowacyjny, rentowny oraz funkcjonalny w nagrodę będą mogli odwiedzić  centrum amerykańskiego przemysłu nowych technologii, czyli Dolinę Krzemową.

Sieć od lat inwestuje w nowoczesne rozwiązania technologiczne i digitalowe. W obszarze infrastruktury IT była jednym z pierwszych użytkowników oprogramowania SAP w Polsce. Obecnie działa intensywnie w kierunku uruchomienia nowej aplikacji mobilnej dla klientów, która umożliwi personalizację oferty i komunikacji. W zeszłym roku pokazała wizję „sklepu jutra”, w którym znajdą się m.in. inteligentne półki i kasy rozpoznające produkty. Żabka jest w fazie transformacji cyfrowej, w ramach której współpracuje m.in. z Microsoft, polskimi startupami, a także z AiFi, firmą, będącą jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie firm na świecie, specjalizującą się w systemach automatyzacji sklepów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W czerwcu oraz lipcu uruchomione zostaną 43 sklepy Freshmarket oraz Żabka w lokalizacjach przejętych po sieci handlowej Społem Zabrze. Pierwsze 5 placówek z logo Freshmarketu funkcjonuje już od kilku dni w Zabrzu, kolejne będą otwierane w najbliższy weekend  m.in. Piekarach Śląskich, Rudzie Śląskiej, Suszcu oraz Krupskim Młynie.

11 stycznia odbył się 23. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Żabka Polska już po raz 16. wsparła przedsięwzięcie i wraz z wszystkimi ajentami sklepów Żabka i Freshmarket utworzyła ogólnopolski sztab. W tym roku, oprócz standardowej zbiórki funduszy do puszek, we wszystkich sklepach w sprzedaży dostępne były unikatowe „kubki dobrych uczynków”, zaprojektowane specjalnie przez Jurka Owsiaka. 

X