Jesteś tutaj

Grupa Passa zorganizowała konferencję dla swoich partnerów

W minionym tygodniu odbyła się Konferencja Partnerów Grupy Passa. Konferencja stanowiła swego rodzaju platformę spotkań wszystkich właścicieli sklepów zrzeszonych w sieci, umożliwiającą zarówno podsumowanie dotychczasowych działań, jak i wymianę wzajemnych doświadczeń.

Jednym z tematów konferencji był proces wdrażania wspólnego systemu, którego zakończenie planowane jest na grudzień 2019 r. Podczas konferencji podsumowane zostały również działania na marce własnej w 2018 r. oraz przedstawione produkty, które pojawią się w sklepach należących do Grupy w II półroczu 2019 r.

Konferencja stanowiła także dobrą okazję do podsumowania dotychczasowych działań marketingowych, w tym m.in. kolejnej, drugiej już edycji, Loterii Pasja Wygrywania czy działań promocyjnych w formie reklam radiowych oraz bieżących gazetek produktowych. Omówiony został również stały program sieci „Centuś”, akcji, która obejmuje 50 indeksów z rożnych grup asortymentowych, m.in. nabiału, słodyczy, chemii, mrożonek, produktów sypkich. Produkty, oznaczone na półkach logotypem Centuś, są utrzymywane w niskich cenach sprzedaży.

Oficjalną część konferencji zakończyło wręczenie statuetek „Solidny Partner”, będącej formą uhonorowania za dotychczasową współpracę rzetelnych i mocno aktywnych partnerów. Konferencja zakończyła się wspólną zabawą.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Grupa Polskich Sklepów Passa zorganizowała drugą w swojej historii loterie „Pasja Wygrywania”. Główną nagrodą jest samochód osobowy. Poza nią co tydzień do wygrania mnóstwo atrakcyjnych nagród m.in.: odkurzacze, smartfony, tablety konsole Play Station, myjki Karcher, słuchawki JBL.

W dniu 27.02.2014 r. odbyło się w Rzeszowie szkolenie z wiedzy o produkcie dla pracowników sieci sklepów należących do Grupy Passa. Tematem przewodnim były zagadnienia związane ze sprzedażą alkoholi wysokoprocentowych. Uczestnicy pozyskali wiedzę teoretyczną o winach, wermutach, ginach, brandy, likierach i wódkach. Szkolenie miało na celu przygotowanie pracowników do jak najlepszej obsługi klienta na stoiskach alkoholowych.

X