Grupa Passa zorganizowała konferencję dla swoich partnerów

Aktualności

Grupa Passa zorganizowała konferencję dla swoich partnerów

26 czerwca 2019

W minionym tygodniu odbyła się Konferencja Partnerów Grupy Passa. Konferencja stanowiła swego rodzaju platformę spotkań wszystkich właścicieli sklepów zrzeszonych w sieci, umożliwiającą zarówno podsumowanie dotychczasowych działań, jak i wymianę wzajemnych doświadczeń.

Jednym z tematów konferencji był proces wdrażania wspólnego systemu, którego zakończenie planowane jest na grudzień 2019 r. Podczas konferencji podsumowane zostały również działania na marce własnej w 2018 r. oraz przedstawione produkty, które pojawią się w sklepach należących do Grupy w II półroczu 2019 r.

Konferencja stanowiła także dobrą okazję do podsumowania dotychczasowych działań marketingowych, w tym m.in. kolejnej, drugiej już edycji, Loterii Pasja Wygrywania czy działań promocyjnych w formie reklam radiowych oraz bieżących gazetek produktowych. Omówiony został również stały program sieci „Centuś”, akcji, która obejmuje 50 indeksów z rożnych grup asortymentowych, m.in. nabiału, słodyczy, chemii, mrożonek, produktów sypkich. Produkty, oznaczone na półkach logotypem Centuś, są utrzymywane w niskich cenach sprzedaży.

Oficjalną część konferencji zakończyło wręczenie statuetek „Solidny Partner”, będącej formą uhonorowania za dotychczasową współpracę rzetelnych i mocno aktywnych partnerów. Konferencja zakończyła się wspólną zabawą.