Jesteś tutaj

Grupa Chorten promuje patriotyzm konsumencki

Okrągła rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości to także stulecie niezależnego polskiego handlu, o czym przypomina Grupa Chorten w nowej kampanii społecznej. Na blisko 100 nośnikach w dwóch województwach promuje postawę patriotyzmu konsumenckiego.

„Kocham Polskę – kupuję w polskich sklepach” to hasło od lat promowane przez Grupę Chorten zrzeszającą już ponad 1400 sklepów partnerskich. 0d 31 października do 12 listopada mieszkańcy Podlasia i Lubelszczyzny zobaczyć mogą na blisko 50 billboardach. Spoty można zobaczyć także na telebimach w Białymstoku oraz na monitorach w placówkach handlowych.

– Hasłem towarzyszącym tej akcji jest stwierdzenie, że przyszłość polskiego handlu jest w naszych rękach. „Naszych”, czyli wszystkich klientów, dokonujących świadomych wyborów zakupowych. Grupa Chorten zrzesza sklepy polskich detalistów konkurujących z zagranicznymi sieciami, które zdominowały krajowy rynek. Nie jest to łatwe, ale działając razem, jesteśmy w stanie zaoferować konsumentom dobrą ofertę i wiele promocji, więc to od nich zależy, który sklep wybiorą – mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

- W wielu krajach Europy polityka jest taka, że rodzimy handel jest uprzywilejowany i nie widać takiej wszechobecności zagranicznych sieciówek. U nas natomiast musimy mocno walczyć o utrzymanie się na rynku, choć odprowadzamy tu podatki, zatrudniamy ludzi i bardzo dobrze współpracujemy z producentami, co ma bezpośrednie przełożenie na polską gospodarkę. Dlatego Grupie Chorten zależy, by nie tylko handlować, ale i budować świadomość klientów, że mogą decydować o przyszłości polskiego handlu tradycyjnego. 100-lecie niepodległości to dobry moment do refleksji, że patriotą można być także na zakupach – podkreśla Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Od 1 do 31 grudnia w sklepach Grupy Chorten trwa loteria, w której klienci mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Akcja realizowana jest przy współpracy z 20 znanymi markami i obejmie blisko 500 sklepów.

2 września br. Stadion Miejski w Białymstoku był miejscem spotkania producentów i handlowców. Właściciele sklepów z Grupy Chorten, a jest ich w całej Polsce już 1130, mogli składać zamówienia na stoiskach największych firm z Polski i Podlasia, a także przedstawicieli znanych globalnych koncernów.

X

Przeczytaj również